*Inspirert* Hva gleder dere dere mest til?

Jeg gleder meg villt til å se kjæresten min med babyen:) bf til datteren min var ikke flink, så savnet det veldig da hun kom til.

Og å se seksåringen bli storesøster, det tror jeg blir stort for mammahjertet.

Og babylukta:love7
 
Gleder meg til å se første møtet mellom storesøster og babyen! :)
 
Nyfødt, varm baby på brystet. Det er så ubeskrivelig det! ❤️ Blir ekstra spennende denne gang også siden vi ikke skal vite kjønn ❤️
 
Det må bli den kosen man har når de er helt helt nye ❤️ bare susse og kose! Baby på magen natten lang er på én måte også koselig selv om det er sliiiiitsomt :D
 
Å se samboeren i det vi blir foreldre for første gang :Heartred Og selvfølgelig holde den lille i armkroken :)
 
Å se hvor flink storebror blir... Han var egentlig ikke så spennt når han fikk info om babyen i magen.

Likevel har det vært masse tegninger med biler eller moster truck som har liten bil í magen. Og i går var vi litt forsinket og måtte skynde oss i bilen - da spørte gutten hvis jeg skulle føde babyen nå
 
Å kose med baby og storebror som ikke kommer til å være 2år en gang når baby kommer.. <3
 
All kosen, amminga, trilleturene, de små klærne og ikke minst - se hvordan storebror blir som storebror :)
 
Å se søskenene endelig få ett etterlengtet lillebrøster.. <3 bare se at det virkelig sant, at barnet vårt blir født vil bli helt fantastisk <3
 
Å bli mamma for første gang! Og se min kjære med babyen vår som vi har skapt sammen og slitt i to år med å få ❤️ Blir ubeskrivelig fantastisk,det er jeg overbevist om! :)
 
Møte babyen for første gang <3
Se min kjære med babyen i armene <3
Se første møte mellom storebror og baby <3
Og bli mamma igjen :D
 
Back
Topp