Inspirert! Hva er en god venn for deg?

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Ja, hva er en god venn for deg? Hva kjennetegner en god venn i dine øyne?

En god venn for meg...
- tar kontakt med meg ofte siden de vet jeg er i "ammetåka" og ikke husker så mye
- viser at de ønsker å være der for meg selvom de kanskje ikke kan det alltid
- viser at de ønsker å følge opp Jesper
- er til å stole på
- deler både vonde og gode ting sammen
- spør om å besøke oss

Ein person eg kan stola på, som er inttressert i meg og mitt liv,som forstår meg, som eg kan vera meg sjølv med 100 %, og som tar meg for den eg er[:)]

-En som tar kontakt
-Stiller opp
-Viser interesse for familien min (barnet.. Barna senere)
-Tør å si meninga si, og ikke bare jatter med når h*n egentlig er uenig
-Til å stole på
-Kommer på besøk
-Deler både gode og dårlige stunder
-En som tar deg for den du er, og ikke vil forandre noe ved deg

ORIGINAL: Heidi_88

-En som tar kontakt
-Stiller opp
-Viser interesse for familien min (barnet.. Barna senere)
-Tør å si meninga si, og ikke bare jatter med når h*n egentlig er uenig
-Til å stole på
-Kommer på besøk
-Deler både gode og dårlige stunder
-En som tar deg for den du er, og ikke vil forandre noe ved deg

SIGN

En god venn for meg er en jeg kan stole på, være meg selv rundt, flink til å lytte og komme med råd, og når vi først møtes er det som om vi ikke har vært fra hverandre og vi kan snakke om alt :)

Alt det der er bestevenninna mi, selv om vi sjelden møtes eller snakker på tlf vet vi hvor vi har hverandre :)

En god venn for meg er en glede og være sammen md, og ikke en plikt... Hun stiller opp i tykt og tynt, interreserer seg for barna som forguder henne og er på god fot med gubben :) Hu er ikke redd for og åpne seg for meg og jeg er ikke redd for og åpne meg for hennne for jeg føler meg trygg... en god venn tar ofte kontakt og trenger ikke at vi ordner oss barnefri for og ha det hyggelig sammen, koser oss like mye med huset fullt av unger... Oj , der beskrev jeg visst min bestevenn LMG86[:)]

ORIGINAL: lillebebis

En god venn for meg er en jeg kan stole på, være meg selv rundt, flink til å lytte og komme med råd, og når vi først møtes er det som om vi ikke har vært fra hverandre og vi kan snakke om alt :)

Alt det der er bestevenninna mi, selv om vi sjelden møtes eller snakker på tlf vet vi hvor vi har hverandre :)

Signerer + en man kan fortelle ALT til (ingenting er for dumt) :)

En god venn er en..

Man kan stole på
Man kan være seg selv rundt
Man kan fortelle ALT til, og da mener jeg ALT

Som alltid vil være der for deg, selv om man har en dårlig dag
Som ikke driter i deg for det om de har fått nytt bekjentskap osv..
Som tar kontakt og ønsker å komme på besøk og få besøk.
Som ikke plukker om "søpla" etter deg
Som respekterer deg

[:)]

har ikke mange krav meeeeen er er stoooore[:)]
nei da.... men en god venn for meg er:

ALTID LOJAL!!!!! MITT ENESTE KRAV[:D]
dvs....ikke baksnakking,ikke ovenfra og ned holdning,ikke lyve om viktige saker,være ærlig....uansett[:)] jeg tåler det meste bare det er sannheten og ikke onskapsfullt[:)]

ORIGINAL: Lussa88

En god venn for meg er en glede og være sammen md, og ikke en plikt... Hun stiller opp i tykt og tynt, interreserer seg for barna som forguder henne og er på god fot med gubben :) Hu er ikke redd for og åpne seg for meg og jeg er ikke redd for og åpne meg for hennne for jeg føler meg trygg... en god venn tar ofte kontakt og trenger ikke at vi ordner oss barnefri for og ha det hyggelig sammen, koser oss like mye med huset fullt av unger... Oj , der beskrev jeg visst min bestevenn LMG86[:)]

Aaaaw vennen miiiin [:D] Jeg er ENIG!! [:)]

Fantastisk. Jeg skal skrive blogginnlegg om det, og trengte litt tips. :)

Back
Topp