*inspirert* hva er din bmi?

Men det handler da ikke om å være overvektig, handler om at ikke alle får flat mage etter fødsel det og at begge deler er normalt.

Så da er det greit å hetse de med flat mage? Og jo kommet flere slike bilder på sosiale medier også kropper som ikke har vært gravide ;)

Heiet og klappet på når man er overvektig? Det er vel stikk motsatt av hva overvektige folk opplever.

Tror det hun mener er at feks fotballfrue blir hetset for å stille opp i trusa tynn etter 4 dager, mens er du litt lubben og gjør det samme, blir du hyllet. Jeg syns det er tullete uansett størrelse og legge ut bilde i bare truse og bh av seg selv 4 dager etter fødsel. Det skaper kroppshysteri begge deler..

Sent from my iPhone using BV Forum

Og hvorfor er det greit å si at bmi er misvisende når det kommer til store mennesker, mens det tydeligvis ikke er misvisende på små og tynne mennesker?

Tror det hun mener er at feks fotballfrue blir hetset for å stille opp i trusa tynn etter 4 dager, mens er du litt lubben og gjør det samme, blir du hyllet. Jeg syns det er tullete uansett størrelse og legge ut bilde i bare truse og bh av seg selv 4 dager etter fødsel. Det skaper kroppshysteri begge deler..

Jeg skjønte hva hun mente :)

19,6. Ligger vanligvis på 18,5-19, men er gravid i uke 7 nå. Er veldig høy, det som gjør at den blir lav :)

Back
Topp