M
Moderator Kjersti
Guest
Så engang ei som hadde en app som holdt styr på hva av husarbeid som må gjøres når. Noen som har tips til sånne apper? Bruker du i tilfelle appen daglig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Problemet her er at det er behov for alt - alltid!Nei slikt hadde ikke fungert her. Her gjør jeg husarbeid etter behov, ikke etter skjema.
Møkkete gulv = vaske det. Full kurv på badet = vaske klær osv osv.
Eneste faste jeg gjør er å skifte på alle sengene hver fredag.
Men får du med alt som er behov for å gjøre der eller er det bare enkelte oppgaver som kommer opp? Brukt den lenge? fornøyd?Bruker en som heter "motivated moms". Der kommer det opp ferdig hver dag.
Hvis det er noe som ikke trengs å gjøre den dagen slettes det bare.
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Mer sånn: Ta å se over badet om noe må gjøres, tror jegHæ? Finnes det app for sånt???
Kan appen se når det trengs å vaskes![]()
Mer sånn: Ta å se over badet om noe må gjøres, tror jegHer er huset så stort og oppgavene så mange og personene som rydder så få (les 1 person
), så det hadde vært greit å få hjelp av en app til å huske alt og til å spre oppgavene litt utover
Skippertak er ikke mye gøy
![]()
Lastet ned. Spennende!Bruker en som heter "motivated moms". Der kommer det opp ferdig hver dag.
Hvis det er noe som ikke trengs å gjøre den dagen slettes det bare.
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Jeg har mistet kontrollenDet er likedan her i huset, men jeg har, enn så lenge kontroll
Trenger ikke en app for det![]()
Jeg har mistet kontrollenBor med tidenes rotehode
Men skal prøve appen til Nøtteliten nå og se om det hjelper
![]()
Det skal jeg prøve å huske påDu får oppdatere om en liten stund![]()
Hadde jo ikke vært så dumt med en slik app, som kunne synkroniseres (eller noe i den duren), så alle i husholdningen hele tiden hadde oppdatert liste, med hva som var gjort og hva som gjensto.
Mange menn er jo flinke til og bidra i huset, men elendige til og se hva som skal gjøres, og da kunne jo en slik app virkelig vært noe.![]()
Ja, denne appen er sånn, og du kan også delegere oppgaver til hver enkelt i husholdningen ser det ut tilHadde jo ikke vært så dumt med en slik app, som kunne synkroniseres (eller noe i den duren), så alle i husholdningen hele tiden hadde oppdatert liste, med hva som var gjort og hva som gjensto.
Mange menn er jo flinke til og bidra i huset, men elendige til og se hva som skal gjøres, og da kunne jo en slik app virkelig vært noe.![]()
AntakeligBurde du ikke heller lastet inn den appen på hans tlf da![]()