Inspirert - husarbeid

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kjersti

Guest
Så engang ei som hadde en app som holdt styr på hva av husarbeid som må gjøres når. Noen som har tips til sånne apper? Bruker du i tilfelle appen daglig?

Nei slikt hadde ikke fungert her. Her gjør jeg husarbeid etter behov, ikke etter skjema.
Møkkete gulv = vaske det. Full kurv på badet = vaske klær osv osv.
Eneste faste jeg gjør er å skifte på alle sengene hver fredag.

Så gøy at det lages apper for slikt også ! Men ville nok ikke fungert her. Her gjøres det etter behov og tid :)

Nei, app for husarbeid funker ikke. Her gjøres ting når det er behov.

Bruker en som heter "motivated moms". Der kommer det opp ferdig hver dag.
Hvis det er noe som ikke trengs å gjøre den dagen slettes det bare. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Nei slikt hadde ikke fungert her. Her gjør jeg husarbeid etter behov, ikke etter skjema.
Møkkete gulv = vaske det. Full kurv på badet = vaske klær osv osv.
Eneste faste jeg gjør er å skifte på alle sengene hver fredag.
Problemet her er at det er behov for alt - alltid! ;)

Bruker en som heter "motivated moms". Der kommer det opp ferdig hver dag.
Hvis det er noe som ikke trengs å gjøre den dagen slettes det bare. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Men får du med alt som er behov for å gjøre der eller er det bare enkelte oppgaver som kommer opp? Brukt den lenge? fornøyd?

Hæ? Finnes det app for sånt???
Kan appen se når det trengs å vaskes :p
Mer sånn: Ta å se over badet om noe må gjøres, tror jeg ;) Her er huset så stort og oppgavene så mange og personene som rydder så få (les 1 person;)), så det hadde vært greit å få hjelp av en app til å huske alt og til å spre oppgavene litt utover ;) Skippertak er ikke mye gøy ;)

Mer sånn: Ta å se over badet om noe må gjøres, tror jeg ;) Her er huset så stort og oppgavene så mange og personene som rydder så få (les 1 person;)), så det hadde vært greit å få hjelp av en app til å huske alt og til å spre oppgavene litt utover ;) Skippertak er ikke mye gøy ;)

Det er likedan her i huset, men jeg har, enn så lenge kontroll :P

Trenger ikke en app for det :D

Hadde jo ikke vært så dumt med en slik app, som kunne synkroniseres (eller noe i den duren), så alle i husholdningen hele tiden hadde oppdatert liste, med hva som var gjort og hva som gjensto.

Mange menn er jo flinke til og bidra i huset, men elendige til og se hva som skal gjøres, og da kunne jo en slik app virkelig vært noe. ;)

Hadde jo ikke vært så dumt med en slik app, som kunne synkroniseres (eller noe i den duren), så alle i husholdningen hele tiden hadde oppdatert liste, med hva som var gjort og hva som gjensto.

Mange menn er jo flinke til og bidra i huset, men elendige til og se hva som skal gjøres, og da kunne jo en slik app virkelig vært noe. ;)

Den appen hadde jeg skaffet meg på flekken! :D

Ja, denne appen er sånn, og du kan også delegere oppgaver til hver enkelt i husholdningen ser det ut til :) Jeg kommer nok bare til å gjøre enkelte ting og gi beskjed muntlig om hva han må gjøre ;)

Jeg tror jeg hadde fått enda dårligere samvittighet hvis telefonen stadig minte meg på ting jeg burde gjort...

Burde du ikke heller lastet inn den appen på hans tlf da :)
Antakelig ;) Men nå har jeg den på min også får han en liste over ting han skal gjøre, og får han da tid til overs kan han hjelpe meg med å bli ferdig :)

Måtte bare prøve den i går med en gang jeg lastet ned, og kom jo søren meg gjennom nesten hele den kjempelange lista. Til tross for at jeg begynte sent på kveld. Så da ble jeg supermotivert til å fortsette!

I dag har jeg vasket vinduer for første gang på evigheter bare fordi appen sa jeg skulle det;) Og vi har vasket alle vaskene i huset, begge doene, støvsuget gulv (har noen gulv igjen) i tillegg til alt som kommer på appen hver dag :) Spent på om det går like fint når jeg begynner å jobbe 100 % igjen, men tenker at om vi får de daglige tingene inn som rutine, så er vi i hvert fall kommet langt på vei ;)

Back
Topp