*inspirert* fler som nesten ikke drikker no alkohol noen gang?

Jeg drikker ikke ofte. Det kan glatt gå et halvt år mellom hver gang. Men så kan jeg kjøpte meg en flaske baileys å drikke den med litt kaffe sånn dan og vann...

Jeg kan ta en skikkelig fest også, uten å spytte i glasset. Men ofte, det er det ikke[:D]

jeg drikker også veldig sjeldent. Og er ca 3 år siden eg va på byen og.. hender eg tar meg litt rædvin hjemme da som kos m venner eller alene[8D][;)]

Kjenner ikke noe behov for å drikke. Jeg liker ikke smaken av alkohol, og jeg liker ikke måten den får meg til å føle meg på. Kan godt smake på forskjellige drinker, men noe festmenneske har jeg aldri vært.. Når folk hører dette, får jeg med en gang slengt i trynet at jeg sikkert må være kjempekristen.. Men nei, ikke noe mer enn gjennomsnittet i dette landet tror jeg. Kommer ikke fra noen avholdsfamilie heller..

Godt å se at det finnes andre her inne med samme oppfatning av alkohol!!

drikker veldig sjelden nå...
liker mye forskjellig alkohol egentlig, men liker ikke lenger hva den gjør med meg...[&o]

Ikke bare nesten, vi rører aldri alkohol. Ikke i godteri engang. [:D]

Jeg drikker nesten aldri. Liker ikke alkoholsmaken.
Har vært sikkelig full en gang, og etter det ble jeg enda mindre
glad i alkohol...

Drikker aldri, verken jeg eller mannen..
Syns jenta vår fortjener å vokse opp i et rusfritt hjem vi...

Drikk ca aldri, e som oftest sjåfør[:)] Like det bedre sånn.
Drakk engang i 2009, å d e ikke snakk om fyll i det hele tatt[:)]
Har ingen behov for det, men dømme heller ikke dem som drikk,hver sin smak[:)]

Før jeg fikk unge drakk jeg alkohol toppen 5 ganger i året. Jeg var som oftest sjåfør. Nå har jeg ikke vært full på 2 år. Ikke frister det heller, hater dagen derpå[8D]

Jeg har drukket 2ganger i hele mitt liv,siste gangen var for 6år siden[:)]

Drikker overhode ikke mer enn det som er nødvendig, og jeg veit ikke om det noengang blir nødvendig igjen..
Og glad er jeg for det[:D]

Jeg liker ikke alkohol så er veldig sjelden jeg drikker. Kan trykke i meg noe sånn som smirnoff ice om jeg absolutt må, men klarer meg fint uten. 

Back
Topp