Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da vi var på hytta i sommer, ble det en del Askeladden historier, og vesla elsket dem. Men så har jeg glemt det litt her hjemme. Men må finne frem bøkene og ha de fast fremmeLeser dem ikke så ofte, men har fortalt et par av dem så mange ganger at vi kan dem utenatt alle sammen, de tre bukkene bruse var favoritten lenge.
Askeladden har vi vært innom et par varianter av, særlig etter besøk i hunderfossen, men ikke blitt noe hyppig nei
De er jo det. Og så lager man jo sine egne bilder av figureneJeg har ingen å lese for enda, men når jeg får det tenker jeg at jeg skal lese de gamle eventyrene. Synes selv at de er veldig koslige![]()
De er jo det. Og så lager man jo sine egne bilder av figurene![]()
Vi er så kjiipe her hjemme at ipaden legges mer og mer bort. Jeg er lei lysende ansikterJaSynes i allefall det er viktig å lese for barna, mange som ikke gjør det tror jeg.. Nå i disse iPad-tider.
Det synes jeg hørtes lurt utVi er så kjiipe her hjemme at ipaden legges mer og mer bort. Jeg er lei lysende ansikter![]()