Inspirert.. Bryllup

Nugatti

Glad i forumet
Nå har det vært en tråd om hvordan alle ikke vil ha sitt bryllup. Så spørr jeg deg. Hvordan hadde ditt perfekte bryllup vært?????[:)]

Jeg har planlagt alt i minste detalj og jeg kan love de fleste at de sangene som skal brukes i mitt bryllup de er det nok ikke mange som har hørt[:)]

Mitt perfekte bryllup vil være en vielse hos byfogden for så å koose oss på en god restaurant med de som nærmeste familie og gode venner. Det blir ikke så mange, liten familie, ikke overflod av venner så noe større ville ha blitt fryktelig overfladisk i lengden. Ikke noe talepress her i gården, heller ingen tåler enn taler jeg blir flau av. [:D] Bare kos med andre ord.
Viktigste er at jeg elsker min kommende mann og at vi feirer dagen vår på en måte som er naturlig for oss. Eneste minuset er at det kanskje blir "too much" med brudekjole, og det vil jeg ha...

Får finne en søt kjole og brife babymage istedet. [:D]

Jeg hadde det perfekte bryllup, og giftet meg med den perfekte mannen[:D] Alt gikk som planlagt, og vi storkoste oss!

ORIGINAL: Angelicka24

Jeg hadde det perfekte bryllup, og giftet meg med den perfekte mannen[:D] Alt gikk som planlagt, og vi storkoste oss!

dette signerer jeg på det sterkeste[:D]

noe lignenende TomCat sitt,,, det i Italia. såpass må det være

Har lyst til å gjøre det samme jeg, men så er jeg så teit at jeg tenker at det er så mange som blir skuffet[8|]

ORIGINAL: Angelicka24

Jepp, jeg også! Det perfekte bryllup for oss. [:)]

Mannen min og jeg tok med vår sønn (hadde bare en da), forlovere, foreldre og søsken med følge + barn og reiste til Stockholm. Der giftet vi oss i den flotte hagen på Den Norske Ambassaden, og tok så lunsj (baguetter med pålegg) og kaker på hotellsuiten vår som familien vår hadde pyntet og dekket på. 
På ettermiddagen var vi på båtcruise i den svenske skjærgården, og hadde et eget rom på båten hele veien. Der spiste vi en nydelig middag, og koste oss med herlig vin og litt annen god drikke!
Kvelden ble avsluttet i vår suite, med litt drikke og hyggelig stemning. Ingen ble overstadig beruset, vi hadde ingen pinlige sanger, og vi slapp å danse noe som helst! [:D] Vi nøt dagen fra begynnelse til slutt, og vårt enkle bryllup var helt perfekt for oss!! [:D]

dagen vår var perfekt!

for det første så var vi ikke i kirka før kl 16, syns det var en passelig tid.
og vi hadde ikke dans, ingen av oss liker å danse.
Vi holdt en LITEN tale sammen.
Og vi hadde IKKE selskapsleker osv.

vi hadde en rolig dag og kveld sammen med familie og venner, og det var fantastisk!

i kirka sang en venninde av meg en sang jeg aldri hadde hørt før ( hun fikk velge selv ) og jeg ble VELDIG glad da det ikke var from this moment og you raise me up (som jeg forøvrig forbinder med begravelse)

og jeg sang en selvkomonert sang til mannen i kirka - det var spesielt for oss og alle andre!
så dagen kunne ikke ha vært bedre, for vår del[:D]  *sukk, så deilig å mimre*

Jeg tror at det enkle ofte er det beste, og at det er farlig å ha for mye forventninger og planer. Jeg var fornøyd med mitt, og det jeg likte best, var at de som var der hadde det bra! Vi lo og spøkte og koste oss sammen. Man må gjøre det som passer en best, og ikke prøve å oppfylle andres ønsker.

ORIGINAL: LillaTjorven

Jeg tror at det enkle ofte er det beste, og at det er farlig å ha for mye forventninger og planer. Jeg var fornøyd med mitt, og det jeg likte best, var at de som var der hadde det bra! Vi lo og spøkte og koste oss sammen. Man må gjøre det som passer en best, og ikke prøve å oppfylle andres ønsker.

Veldig sant det her ja.. Har fått meg til å tenke litt denne tråden. Kanskje det ikke er feiende flotte bryllip som blir de beste. Kanskje det blir like fint å gjøre noe helt annet[:)]

ORIGINAL: Rosie

Mannen min og jeg tok med vår sønn (hadde bare en da), forlovere, foreldre og søsken med følge + barn og reiste til Stockholm. Der giftet vi oss i den flotte hagen på Den Norske Ambassaden, og tok så lunsj (baguetter med pålegg) og kaker på hotellsuiten vår som familien vår hadde pyntet og dekket på. 
På ettermiddagen var vi på båtcruise i den svenske skjærgården, og hadde et eget rom på båten hele veien. Der spiste vi en nydelig middag, og koste oss med herlig vin og litt annen god drikke!
Kvelden ble avsluttet i vår suite, med litt drikke og hyggelig stemning. Ingen ble overstadig beruset, vi hadde ingen pinlige sanger, og vi slapp å danse noe som helst! [:D] Vi nøt dagen fra begynnelse til slutt, og vårt enkle bryllup var helt perfekt for oss!! [:D]

Dette hørtes helt fantastisk ut[:)] Betalte dere hele herligheten for alle som var med i bryllupet? Virker dyrt, men det ble kanskje ikke så dyrt som jeg fikk inntrykk av[8|] Er ikke frekk altså bare spørr jeg[:)]

Har allerede hatt det perfekte bryllupet jeg [:)]

Viet oss i kirken hvor jeg var døpt og hadde ikke veldig fokus på kristendom under vielsen. Dette re faktisk noe man kan velge når man gifter seg i kirken. [;)]
Så hadde vi festen på et Sanitetshus i nærheten med familie og venner. Det var kjempekoselig. [:)]

Jeg tror oppskriften på det perfekte bryllup er å drite i forventningene til svigermor og tante og bare gjøre akkurat det man selv vil. Da blir det mest gjennomført, og ingen halvveis løsninger som ofte er det som ødelegger bryllupet. [:D]

Vi hade ett perfekt bryllup vi, akkurat sånn vi ville ha det.
Tok med to vitner på tinghuset, giftet oss og fortalte det til slekt og venner etterpå [:)]

Back
Topp