*Inspirert * bryllup

Forlovet oss tre og en halv måned før bryllupet, planla nesten ingenting selv, overlot det til familien. Jeg bestilte bryllupskake, husker jeg.... Og vi bestemte maten. Ble helt topp! :)

Vi var forlovet i 5 år før vi giftet oss men da skal det sant sies at bryllupet ble utsatt to ganger før vi giftet oss i fjor sommer :-)

Vi forlovet oss i februar og har planer om å gifte oss i Thailand, vinteren om 2 år. Mer har vi ikke planlagt enda, nå må først lillebror bli født i februar så skal vi begynne å se på det:) helst vil vi gifte oss tidligere men jeg vil ha god nok tid på å gå ned i vekt og bli fit før jeg skal inn i brudekjole og bli tatt masse bilder av! Hehe:p

Og så var det mer praktisk og rimeligere enn en advokat og oppsett av testamente/samboerkontrakt :p joda, akkurat så romantisk ;)

Hihi ;-)
Jeg gav mannen et valg, enten samboer kontakt eller giftemål. Han ville gifte seg, men var så redd han skulle bli skilt, slik som søskenbarna. Men han skjønte etterhvert at giftemål var viktig for meg, og at jeg ikke hadde tenkt å stikke;-)

Hihi ;-)
Jeg gav mannen et valg, enten samboer kontakt eller giftemål. Han ville gifte seg, men var så redd han skulle bli skilt, slik som søskenbarna. Men han skjønte etterhvert at giftemål var viktig for meg, og at jeg ikke hadde tenkt å stikke;-)

:-) er koselig å være gift synes jeg.
Men helt helt ærlig var mye av grunnen til at du fikk sæ fort det at begge har særkullsbarn og vi ventet felles barn. Pga konflikter med en av de andre foreldrene ønsket vi å ha alt på stell om det skulle skje noe med en av oss som utløste arv. Altså for å sikre yngste og den som evt ble sittende igjen. :p

Forlovet oss tre og en halv måned før bryllupet, planla nesten ingenting selv, overlot det til familien. Jeg bestilte bryllupskake, husker jeg.... Og vi bestemte maten. Ble helt topp! :)

Jeg syns det var helt topp å ha så kort tid til planlegging! Vi er så impulsive, så det hadde vert for lenge for oss å vente i flere mnd ;-)
Så heldig dere er som fikk så mye hjelp :-) koselig!!

:) er koselig å være gift synes jeg.
Men helt helt ærlig var mye av grunnen til at du fikk sæ fort det at begge har særkullsbarn og vi ventet felles barn. Pga konflikter med en av de andre foreldrene ønsket vi å ha alt på stell om det skulle skje noe med en av oss som utløste arv. Altså for å sikre yngste og den som evt ble sittende igjen. :p

Jeg og syns det er koselig :-)

Det var veldig fornuftig av dere :-) og ved giftemål har man vel noen flere rettigheter enn ved samboerskap?

<3
Omtrent like lang tid som vi brukte på planlegging :) Syns du det var stress eller akkurat passe tid?
Null stress men så giftet vi oss i utlandet da:)
Det eneste som var stress var å få papirene vi trengte i tide, dagen før vi skulle reise måtte vi til Oslo sentrum for å få det siste papiret for det var ikke klart.

Jeg syns det var helt topp å ha så kort tid til planlegging! Vi er så impulsive, så det hadde vert for lenge for oss å vente i flere mnd ;-)
Så heldig dere er som fikk så mye hjelp :-) koselig!!
Samme her! :-) Dessuten hører jeg om par som nesten går fra hverandre pga bryllupsplanlegging, og det blir jo bare for kjipt. Nei, minst mulig mas og kjas og mest mulig moro! :-)

Null stress men så giftet vi oss i utlandet da:)
Det eneste som var stress var å få papirene vi trengte i tide, dagen før vi skulle reise måtte vi til Oslo sentrum for å få det siste papiret for det var ikke klart.

Oi, bra det gikk seg til :-)
Så koselig med bryllup i utlandet!! Var det type hvit strand og sånn? :-)

Vært forlovet i ett og et halvt år, tror jeg. Husker ikke helt. Har ikke begynt noen planlegging ennå :P Her nedprioriteres bryllup til det hinsidige :rolleyes: først skal vi ditt, så skal vi datt... Jeg tror bare vi tar og bytter navn i navneregisteret så vi har samme etternavn som veslemor, så blåser vi i hele bryllupet! Jeg kaller han mannen min fordetom :D

Samme her! :) Dessuten hører jeg om par som nesten går fra hverandre pga bryllupsplanlegging, og det blir jo bare for kjipt. Nei, minst mulig mas og kjas og mest mulig moro! :)

Det er ganske vannvittig!! Svigermor hadde faktisk en kollega som det skjedde med. De planla i halvannet år, og bruden glemte helt å inkludere brudgommen. Så de gikk fra hverandre :-(

Enig, det skal være kos å gifte seg :-)

3 mnd. Vi hadde vært forlovet i 2 år, og giftet oss på familieferie i USA.

Forlovet oss i nov -14, satte dato til sommeren -16 for å ha god tid til planlegging... Januar -15 fikk mamma kreft, noe som førte til fremskynning.. Giftet oss rett under 3 mnd etterpå.. Gikk veldig fint og fikk mye skryt for planlegging og gjennomføring :). Hadde sannsynligvis ikke ventet baby nå om ikke bryllupet ble flytta :p

vi var forlovet i halvannet år før vi giftet oss, og jeg planla vel ting smått i starten, og kjørte hardt på det siste halve året :) Men jeg ville at alt skulle være skikkelig på stell. vi hadde et ganske stort og eksklusivt bryllup, så da kreves det endel planlegging :p

Back
Topp