Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så var det mer praktisk og rimeligere enn en advokat og oppsett av testamente/samboerkontraktjoda, akkurat så romantisk
![]()
Giftet oss 4 mnd etter jeg ble fridd til
Hihi ;-)
Jeg gav mannen et valg, enten samboer kontakt eller giftemål. Han ville gifte seg, men var så redd han skulle bli skilt, slik som søskenbarna. Men han skjønte etterhvert at giftemål var viktig for meg, og at jeg ikke hadde tenkt å stikke;-)
Forlovet oss tre og en halv måned før bryllupet, planla nesten ingenting selv, overlot det til familien. Jeg bestilte bryllupskake, husker jeg.... Og vi bestemte maten. Ble helt topp!![]()
er koselig å være gift synes jeg.
Men helt helt ærlig var mye av grunnen til at du fikk sæ fort det at begge har særkullsbarn og vi ventet felles barn. Pga konflikter med en av de andre foreldrene ønsket vi å ha alt på stell om det skulle skje noe med en av oss som utløste arv. Altså for å sikre yngste og den som evt ble sittende igjen.![]()
Null stress men så giftet vi oss i utlandet da<3
Omtrent like lang tid som vi brukte på planleggingSyns du det var stress eller akkurat passe tid?
Samme her!Jeg syns det var helt topp å ha så kort tid til planlegging! Vi er så impulsive, så det hadde vert for lenge for oss å vente i flere mnd ;-)
Så heldig dere er som fikk så mye hjelpkoselig!!
Null stress men så giftet vi oss i utlandet da
Det eneste som var stress var å få papirene vi trengte i tide, dagen før vi skulle reise måtte vi til Oslo sentrum for å få det siste papiret for det var ikke klart.
Samme her!Dessuten hører jeg om par som nesten går fra hverandre pga bryllupsplanlegging, og det blir jo bare for kjipt. Nei, minst mulig mas og kjas og mest mulig moro!
![]()
Det stemmer jaOi, bra det gikk seg til
Så koselig med bryllup i utlandet!! Var det type hvit strand og sånn?![]()