Inspirert: Bilsikring, dere med eldre barn

*Minibønna*

Forumet er livet
Hvor gammel er de og hvilken vei sitter de?

Syorebror her er 3 år og like lang som en på 4 år[&:] sitter bakovervendt som ett 3 tall og klager KONSTANT nå...

Ville dere snudd han?

Vi har Britax TWE

han er 3 år sitter forovervendt i beltestol. jeg ville snudd ja. vi snudde når han var 1,5 år men da var det medisinsk grunn til det da, men hadde det ikke vært det ville jeg nok snudd rundt 2,5-3år og hvertfall hvis han bare hadde klaget

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Adelèn sitter bakovervendt i Britax Multitech og TWE. Hun er 2 år og 4 mndr.

Hvor lang er han og hva veier han? Hvor mye klager han? Altså - sitter han å hyyyyler eller syter han bare litt? [8D]

Han er over 1 meter!

Og han klager MYE.. AUA foten miiiiin mamma!

Vanskelig det der, men høres jo ut som det er greit å snu hvis han har vondt. Dem sier jo at barn ikke har noe vondt av å sitte med bøyde bein, men hvis dem klager er det vel ikke noe sørlig.

Tobias er 2 1/2, sitter bakover, kommer til å gjøre det lenge enda, helst til 4, men blir det som hos dere, må vi jo vurdere litt.

Eldstemann sitter fremovervendt i Britax Evolva.. Hadde Besafe bakovervendt til han tidligere, snudde han ifjor sommer..
Minstemann overtar Besafe og da selvfølgelig bakovervendt[:D]

Eldste er 2år og 7 måneder..

storebror her er 1 år og 11 mnd. Sitter bakovervendt og kommer til å gjøre det så lenge det går. Helst til 4 år. Men nå er ikke han mer enn 86 cm så det går helt fint enda. :) Veit ikke hva jeg hadde gjort i din situasjon. Du får veie for og imot. og finne ut hva som passer best for han. :)

hun har sittet fremover siden vi byttet fra sete 1.
ja,jeg hadde snudd ham om han klager.
nå er vic på beltestol,begynte i sommer

Hadde snudd han. De skal ikke ha vondt når de sitter [:)]

Tuppa mi er 3 1/2 år snart... Og ca 107 cm... sitter bakovervendt i en Britax Multitech.... Sitter helt fint i den..

Emil å Karoline har alltid sittet framover, etter at vi bytta fra babysete selvfølgelig

Synne er 3.5 og sitter bakovervendt i en britax twe..
Hun er så stor som en 5åring, men klarer seg fint! [:D]
Klager ikke, kan sitte forover i farmoren sin bil, og sette seg i vår bil uten diskusjon, Hærlig [:)] for jeg har ikke tenkt å snu henne med det første [;)] Kjenner jeg får helt "angst" av å tenke at det kanskje snart er på tide å snu.. Men jeg tenker vi gjør det den dagen det virkelig behøves, og iom hun ikke klager eller noe, drøyer jeg det lengst mulig [:D]

æsj, blir ikke enig med meg selv.. må prøve å få satt inn sete på andre siden , kansje jeg får det litt lengre bak da, liker ikke tanken på å snu han!

fører..
Men beltene i bilen er så kort bak, så får ikke satt sete lengre ut på kanten, var ens om sa vi kunne gjøre det, men selen er for kort når jeg da skal feste sete..

ORIGINAL: *Minibønna*

æsj, blir ikke enig med meg selv.. må prøve å få satt inn sete på andre siden , kansje jeg får det litt lengre bak da, liker ikke tanken på å snu han!

Hvilken side sitter han på nå?

Hørt man kan kjøpe belte forlengre, skal høre med Toyota hvorfor i POKKER de har så små belter bak, får ikke festet ellinor sitt sete bak UTEN base!

fører..
Men beltene i bilen er så kort bak, så får ikke satt sete lengre ut på kanten, var ens om sa vi kunne gjøre det, men selen er for kort når jeg da skal feste sete..

Hvilken side sitter han på nå?

Kjipern.... [>:]

Back
Topp