*inspirert* Barn og hår

Boblefrua

Forumet er livet
Grer/ordner dere håret til barnet hver dag?

Morgen og kveld blir det gredd. Om ikke floker det seg. De har begge langt hår.

På morgen ordner vi med fletter, haler, hva enn de vil ha i håret.

Ja :) Er ikke mye greing som trengs på minstemann (2år) ettersom han har tynt stritt hår som sjeldent blir bustete. Storesøster på 5år må gres minst 2 ganger daglig...tykt hår med bølger, som tugger lett :)

Grer det hver morgen og kveld, for hun får lett floker og er også hårsår, så vi kan ikke la det tøve seg til. Hun liker ikke å ordne det noe særlig da, så det er sjeldent hun har strikk eller noe. Av og til kliper, men de glir jo bare ut.

Har litt hår men ikke så langt enda det blir greid... Legger det på plass med hendene ;)

Nei :) Grer det når han ønsker det :) Så glatt og fint uansett :)

Har ikke så mye hår enda så det lille han har ligger fint stort sett hele tiden.:-) hvis ikke bruker jeg bare hendene:-P

Vesla grer seg morgen og kveld. Og hun må ha håret ordnet før barnehagen, hun får ikke ha løst hår der.

Minsten må gre håret med vann og kam på morgen, da han er skikkelig bustete:p

Nå er hun så stor at jeg får ikke ordne håret hennes lenger, men ikke alltid jeg syntes det ser like bra ut når hun går til skolen :P I barnehagen var det stelt skikkelig hver dag og på vinteren var det flettet etter de ansattes ønske :)

Ja, gres hver morgen og kveld. Vi setter alltid opp håret til frøkna. Det ser så ustelt uten!

På eldste til sambo ja. Morgen og kveld og fletter o.l på skolen :) på minste får vi kun i en sløyfeklemme eller hårbånd. Ikke så mye hår enda :p :)

Børster håret hver dag. Skulle gjerne hatt strikk og sånt i, men det er sjelden jeg får lov.. Så må vaske håret ofte, får mye matrester og lignende i det :p

Han har ikke så mye hår enda, da. Men den ganske lange luggen hans legger jeg på siden med hendene så det ser pent ut. Krøllene bak er jo bare søte, så de lar jeg være :)

Ja, det gjør vi.

Forsøker å holde håret hennes kort slik at det er lettstelt.

Men nå er luggen blitt litt lang så da børstes den til side og festes med strikk og klipe hver dag. :)

Back
Topp