Oprah...
SENDER DU SMS NÅR DU KJØRER BIL??
SENDER DU SMS NÅR DU KJØRER BIL??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tanntrollet09
Jeg gjør det noen ganger[&:] men aldri når jeg har jenta i bilen.
ORIGINAL: Sonja Borgehva med å aldri begynne? [;)][:D]
Nei. Men nå øvekjører jeg bare,da. Lappen er ikke heilt i boks enda. [:)]
Men kommer nok ikke til å smse med det første likevel.
ORIGINAL: leonorasmamma
Det er kjempe bra at du ikke gjør det når du har din datter i bilen. Kan du ikke neste gang du tenker på å sende sms tenke på at i den bilen som du risikerer å kræsje i fordi du sender sma sitter noen sin jente/gutt og lad et være en god grunn til å slutte helt med å sende sms når du kjører[:)]
ORIGINAL: Tanntrollet09Forskjellen er at det ene er forbudt og det andre ikke... [8|]
ORIGINAL: leonorasmamma
Det er kjempe bra at du ikke gjør det når du har din datter i bilen. Kan du ikke neste gang du tenker på å sende sms tenke på at i den bilen som du risikerer å kræsje i fordi du sender sma sitter noen sin jente/gutt og lad et være en god grunn til å slutte helt med å sende sms når du kjører[:)]
Legger fra meg telefonen om det kommer bil i mot, og skriver kun når jeg kjører på rettstrekninger. Og som regel er det kun snakk om å skrive ja, nei eller andre veldig korte beskjeder. Ser kun kjapt ned på telefonen for å se at jeg har skrevet rett, og det tar ikke lenger tid enn om jeg ser på cd spilleren for å se hvilken sang eller hvilken radio-kanal som står på.