Inspirert av WishMeLuck

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Ble inspirert jeg!

Har handlet noen ting til babyen i magen og siden det blir jente (mest sannsynlig) denne gangen har det blitt en del rosa og lilla!

ImageUploadedByBV Forum1359187997.879138.jpg

ImageUploadedByBV Forum1359188012.488098.jpg

ImageUploadedByBV Forum1359188029.673572.jpg

ImageUploadedByBV Forum1359188043.758785.jpg

Fine klær :)

Såååå søteee :) Jeg gleder meg veldig til å shoppe litt ja. Så på babyklær i går, og det klødde i bankkortet :P Men fant ut at jeg venter litt mer nærmere våren :)

Var salg såda slo jeg til, noe av det er 6 mnds str, tenker da at babyen er ca 6 mnd til jul og da passer det med litt ullklær. Det fra lille lam (bilde nr 2) er 3 mnds str, men september kan være kald den og ;)

åhhh, så søte klær. Skulle ut å kjøpe jeg også, men fant ikke akkurat det jeg var ute etter, då kom tomhent hjem... Men, regner med det blir litt innkjøp snart her også :)

åhhh, så søte klær. Skulle ut å kjøpe jeg også, men fant ikke akkurat det jeg var ute etter, då kom tomhent hjem... Men, regner med det blir litt innkjøp snart her også :)
Som sagt, alt utenom den rosa dressen med stjerne, var på salg. Og de to nederste var det svigermor som har kjøpt. Men litt for moro å vite kjønnet og kan handle! Sist ble det ikke så veldig mye som ble handlet på forhånd og da alt i beige og hvitt...

Så fiiiine klær :D
har kjøpt en unisex body og sokker jeg, som babyn skal ha på seg på sykeuset, åsså får vi sikkert litt også.
Så tørr ikke å handle noe enda jeg :P

Så fine:) har kjøpt et antrekk jeg og:) koselig:) nå tror eg at jeg må sortere klær fra hun eldste før eg kjøper mer:p

Så mye fint! <3

Jonathan 14.01.11 <3
Lillebror ventes 08.06.13 <3

Som sagt, alt utenom den rosa dressen med stjerne, var på salg. Og de to nederste var det svigermor som har kjøpt. Men litt for moro å vite kjønnet og kan handle! Sist ble det ikke så veldig mye som ble handlet på forhånd og da alt i beige og hvitt...

Ja, jeg dyns det er veldig morro og vite kjønnet. Imponert over dere som har klart å latt være å vite kjønnet:)
Jeg liker veldig godt å shoppe til barna... :)

Kjempefint! :) Har blitt litt rosa her og ;) Kanskje iltt for mye.
Men har endel i nøytralt også :)

Så fine klær :D jeg får så mye arvet ifra søstrene mine så er ikke vits i å kjøpe noe serlig her :p men det blir nokk litt etter hvert ;)

Så mye fint! Jeg gleder meg til å shoppe - selv om jeg sikkert ikke trenger noen ting :P

Så mye fint! Hvor har du kjøpt dem? Vi har jo masse jenteklær fra snuppa, men mesteparten er såpass jentete i fasong og farge at det ikke vil passe til en gutt....

Back
Topp