Inspirert av tøyvasktråden

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Jeg:
sorterer
vasker
henger til tørk/setter på tørketrommel
sorterer for hvert familiemedlem
bretter og folder pent
MED GLEDE
MEN
å legge på riktig plass er det verste jeg vet :yuck:

Flere??

Hvad er den verste “husplikten” du vet?
 
Hater å brette og sortere og legger ikke på plass. Det får hver enkelt gjøre
 
Synes egentlig at alle punkter er like kjedelige.
 
De brettede klærne blir som oftest liggende på benken på vaskerommet.
Kommodene til ungene er ofte tomme, så de henter klærne på vaskerommet :smiley-angelic002
 
Jeg er også dårlig på å legge på plass... kjedelig!
 
Støvsuging. Ønsker meg en robot!
 
Legge tilbake igjen her og - ellers et klesvask noe jeg syns er helt greit! Støvsuging hatet jeg før, nå har vi robot :cool: Ellers er alt av vasking veldig på dagsform og humør, på en måte liker jeg det veldig godt, men bare når jeg vil :hilarious:
 
Jeg legger heller på plass enn alt det andre :p
 
Liker ikke å legge på plass tøy, så det ender med at det blir værende på vaskerommet og at vi "forsyner" oss av tørkestativet :hilarious:
 
Det er kommet til det stedet i livet mitt jeg bare ønsker et digert vaske tørke oppbevaringsrom jeg ;)
Men ser det er litt forskjellige ting folk misliker :)
vasker do fremfor å legge på plass ;)
 
Det var klesvask og spesielt bretting og bortrydding. Men nå har vi sortert ut masse og gitt til fretex, fått brettebenk på vaskerommet, og bretter alt på Maria Kondo-vis.

Så nå har det plutselig blitt gøy å vaske klær!

Nå er det vindusvask og grave ut av kattekassa som er hat... og støvsuge trappa!
 
Legge på plass klær og ta ut matrester av oppvaskkummen :hungover:
 
Hater mer å henge opp tøy enn å brette/legge på plass... Og så har jeg en greie for tida med at jeg ikke kan fordra å vanne blomstene inne:p
 
Det har vi, og det er HELT nydelig :)
Tror jeg på. Har en samboer som sier vi ikke trenger en, men allikevel klager når det bare er han som støvsuger. Tenker det hadde vært enklere med en robot ;)
 
Back
Topp