Inspirert av major dot

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Inspirert av tråden der mannen er livredd for å bli lurt av dama som ønsker et barn til. Der skriver hun at han mener mange gjør det. Er det flere som vet om noen som har gjort det?

Hva ville du gjort om du hadde et VELDIG sterkt ønske om barn og han absolutt ikke ville ha flere. Dere har et flott forhold så det å gå fra hverandre er ikke et alternativ. Hvem måtte ha gått med på den andres ønske?

Vet ikke om noen som har gjort det, og hadde vi kun hatt ett barn så måtte han blitt med på å få ett til. Ville han ikke det så hadde jeg gått, det er en veldig viktig ting for meg.
Jeg kunne gjerne tenkt meg 4-5 barn, min kjære ville bare ha to. Så da fikk vi tre :D

Har ikke hørt om noen som har gjort det heldigvis, det er utrolig egoistisk. Ser ikke at man har et godt forhold hvis en kan gjøre slikt. Vil han ikke ha fler så må man enten finne ut at man kan leve med kun det barnet man har, eller si at man ønsker ulike ting og gå hver sin vei. Å lure noen til å få barn er ikke en fin måte å sette barn til verden. Vi er heldigvis foreløpig enige, en og en til vi er fornøyde:)

Har ikke vørt i den situasjonen heldigvis!!!!! men tenker at jeg vil vel ikke føde ett barn som får en pappa som ikke ønsker det?

Jeg ville aldri "lurt" meg til et barn. Hadde behovet vært så sterkt, så måtte jeg funnet en annen som ville.

Men for meg som må vi begge ønske det samme når det gjelder barn. Jeg hadde ikke ønsket nr 2 om mannen ikke hadde gjort det.

vet om 2 tilfeller der mannen ble lurt.
ene tilfelle var de hadde 2 barn sammen og dama ville ha 1 til ikke mannen ho slutta på pilla og ble gravid. mannen sur, nesten endte i skilsmisse, men gikk bra pga barna.

andre tilfelle, så var det ikke så seriøst, men hun ville ha barn alene og hadde prata med han om barn og han ville ikke ha barn. så det skulle egentlig ha klaffa. men da ho ble gravid så ble han helt maktsyk og skulle bestemme alt hva ho og barnet i magen skulle gjøre i framtida.. så endte i abort, takk og lov..

og så vet jeg om noen uhell, der mannen følte seg lurt, men dama faktisk ikke lurte han, men var uheldige å bli gravide likevel..

Tror ikke det er så veldg vanlig å lure mannen sin om man har et godt forhold så vil man ikke risikere det bare for å få et barn til. Da får man heller møtes på midten og bli enige. I et forhold må man dele, gi og ta.. :)

Kjenner ingen som har gjort det, heldigvis. Det er jo helt feil å gjøre...

Vanskelig å forestille seg at mannen ikke vil ha barn...

Kjenner ingen som har gjort det, vet ikke hva jeg selv hadde gjort i en sånn situasjon!

Kjenner ei som glemte p-pillen 1 dag og ble gravid. Kjæresten anklaget henne for å ha lurt han.

Men om mennene er så redd for at dama skal bli gravid, hvorfor legger de da hele ansvaret for prevensjonsbruk over på dama? Man skal selvfølgelig kunne stole på hverandre i et forhold, men slik er det ikke alltid desverre, og om man da absolutt ikke vil ha barn så bør man ta ansvar å bruke prevensjon selv også.

Vet om noen i nær familie der dama slutta på prevensjon uten å informere mannen. De var unge begge to og det resulterte i en baby! Men mannen har stilt opp 110% :)

Jeg har aldri hørt om noen som har lurt noen, men har jo lest om flere :o

Hadde ikke samboeren hatt lyst på en til ville jeg nok gått noen runder med meg selv. Jeg vil ha to barn og uten så mange år i mellom. Har selv søsken med mange år i mellom og det er ikke alltid like kjekt. Så mye mulig jeg hadde gått, jeg kunne ihvertfall aldri tvunget/lurt meg til et barn til.

Vet ikke om noen som har gjort det, og hadde vi kun hatt ett barn så måtte han blitt med på å få ett til. Ville han ikke det så hadde jeg gått, det er en veldig viktig ting for meg.
Jeg kunne gjerne tenkt meg 4-5 barn, min kjære ville bare ha to. Så da fikk vi tre :D

Akkurat samme her, på alt :)

Vis mannen ikke vil ha flere barn, får han stå ansvarlig for prevensjon eller sterilisering selv. Kan ikke si at dama har lurt han vis han gir henne ansvaret for prevensjon.

Personlig vil jeg ikke ha barn med noen andre. Jeg vil ikke ha halvsøsken eller noe. Vi er enige om at vi skal ha to barn. Det er nok for oss. Men hadde ikke han ønska seg to barn, så hadde jeg sagt at det var greit. Men at da fikk han gjøre sitt for å ikke få fler barn da. For jeg kommer ikke til å gjør det. Man må ta konsekvensen av sine egene handlinger :)

Man er to om å få barn tenker nå jeg.

Vis mannen ikke vil ha flere barn, får han stå ansvarlig for prevensjon eller sterilisering selv. Kan ikke si at dama har lurt han vis han gir henne ansvaret for prevensjon.

Personlig vil jeg ikke ha barn med noen andre. Jeg vil ikke ha halvsøsken eller noe. Vi er enige om at vi skal ha to barn. Det er nok for oss. Men hadde ikke han ønska seg to barn, så hadde jeg sagt at det var greit. Men at da fikk han gjøre sitt for å ikke få fler barn da. For jeg kommer ikke til å gjør det. Man må ta konsekvensen av sine egene handlinger :)
Dama har jo lurt han hvis hun sier hun går på prevansjon og hun ikke gjør det?
Hvis hun sier ifra om at hun ikke går på prevansjon vet han jo iallfall om at han på passe på det området selv, og DA er det jo opp til han..

Jeg ønsker egentlig et barn til omtrent uansett, mannen ønsker det om visse forutsetninger er på plass.

Sier seg selv at mannen "vinner", vi har tilsammen tre flotte barn og et godt forhold. Å gå bak ryggen hans hadde vært å risikere å miste for mye.

Jeg vet om ei som lurte typen sin, de var begge unge. Hun påsto hun gikk på p-piller, men de hadde hun kuttet ut. Så fort hun var gravid, dumpa hun typen å. Verste var at hun skrøyt av det i ettertid.

Mamma lurte pappa på nr 3. Det fikk han ikke vite før hun var 4 eller 5 og da var han glad mamma gjorde det :)

Kona til fetteren min lurte han, men dei fekk barnet, og er fortsatt samen. Men dei hadde ein skikkeleg vanskeleg periode.

Eg kunne vore frista til å lure mannen sjølv eg i og med at eg har kjempelyst på eit barn til, og han ikkje. Men eg vil jo ikkje føde eit barn pappaen ikkje ønsker seg!

Back
Topp