Inspirert av denne bloggen

Smilefjeset

Elsker forumet
og dette innlegget:
http://kristinemossing.blogg.no/1287595093_ooomgi_dag_har_jeg_sh.html

og så tenker jeg;
Hvor får hu der alle penga sine fra..?
Finner ikke et eneste innlegg der det står at hun jobber eller noe, og jeg syns det er rart hun har råd til merkeklær - uansett om hun er alenemamma eller ikke..

Er det andre her inne som kan kjøpe "det de vil, når de vil"? Og kan jeg da spørre hvordan du får det til?

tror hun har jobb, men kan ikke huske hun har nevnt hva hun jobber med ..

Også blir hun sponset en del da. Så hun få tilsendt sminke,klær,parfymer,solpass ++

Synes hun er litt høy på pæra egentlig[8|] setter seg selv veldig høyt[:-]

synes så synd på dattra hennes som vokser opp med dem verdiene i livet jeg [&o]

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

tror hun har jobb, men kan ikke huske hun har nevnt hva hun jobber med ..

Også blir hun sponset en del da. Så hun få tilsendt sminke,klær,parfymer,solpass ++

Synes hun er litt høy på pæra egentlig[8|] setter seg selv veldig høyt[:-]

Ja, jeg kjenner jeg blir uvel når jeg leser bloggen hennes. For MEG virker det som shopping, penger, party og moro er alt.. Altså, at datra kommer litt på neste rad... [&o]

Jeg liker ikke den dama,ynskyld meg altså! Men måten hun snakker til folk på, hvor opptatt hun er av seg selv osv er forkastelig. Husker henne fra unge mødre å synes hun virka som en bortskjemt drittunge!

[:'(]

"folk som jobber 12 timer om dagen for jo aldri kjøpt seg noe nytt:S ...stakkars!!!"

HAHAHA! Å herre jesus

Ja stakkars, gjør iallefall ikke du! :P

ORIGINAL: Tullerusket

Jeg liker ikke den dama,ynskyld meg altså! Men måten hun snakker til folk på, hvor opptatt hun er av seg selv osv er forkastelig. Husker henne fra unge mødre å synes hun virka som en bortskjemt drittunge!

[:'(]

Klarer hu ikke jeg heller, men må liksom lese bloggen hennes. Det blir så dumt at det er underholdene på en komi-tragisk måte... :S

ORIGINAL: ing_ping

"folk som jobber 12 timer om dagen for jo aldri kjøpt seg noe nytt:S ...stakkars!!!"

HAHAHA! Å herre jesus

hahahah.. :p Hu må jo få alt pent sluppet ned i fanget sitt? :s veldig heldig da, som har råd til så mye fint og kan handle HELE dagen... :p

HAHAHA! Å herre jesus

Jeg reagerte også på den...[;)]

Tror jeg må lese bloggen hennes litt, enkel underholdning[:D]

ORIGINAL: IdaMamma90

HAHAHA! Å herre jesus

hahahah.. :p Hu må jo få alt pent sluppet ned i fanget sitt? :s veldig heldig da, som har råd til så mye fint og kan handle HELE dagen... :p

Ja altså gi meg penger, så skal jeg holde meg hjemmeværende og shoppe! SKADER ikke liksom :p
Men ja, lurer på hvor de pengene kommer fra, sikkert pga bloggen :p

ORIGINAL: LilleKaisa

HAHAHA! Å herre jesus

Jeg reagerte også på den...[;)]

Tror jeg må lese bloggen hennes litt, enkel underholdning[:D]

Det enkleste er ofte det beste ;)

Back
Topp