Inspirasjonstråd; navn :)

Jeg liker også Linnea. Og Berit (kalle opp etter min døde mor). Og Mathilde og Ida.
Mannen liker Synnøve, men det gjør ikke jeg. Ingen av oss har noen guttenavn (så håper på jente)
 
Prøve å få til ett navn på L, men utover det er jeg veldig usikker :p Har ikke tenkt noe særlig på det enda :)
 
Emma Sophie om det blir jente. Gutt har vi ikke snakket om
 
Vi aner ikke hva vi skal kalle barnet hvis det blir jente. Vi var kun enige om ett navn forrige sv.skap, og det tok oss flere måneder å finne fram til det :p Hvis det blir en gutt skal han hete Max :)
 
Eg har hatt navn klare i 10-15 år.
Samboer bestemte den forrige, så nå er det min tur. :)

Så her blir det Daniel eller Isabella. :)
 
Her blir d Samantha eller Trianna om det blir Jente, guttenavn har vi ikke klart enda
 
Jeg har veldig spesielle navn på mine, (så håper at om noen buster meg nå, så ikke si det til noen! :p)

Men jenta heter aileen, (uttales med en lang e) midterste gutten heter Varg, og minste Odin :)
Jeg vil veldig gjerne ha en Loke om det blir gutt (om gubben enda er enig :p) men jente blir jeg ikke klok på :/ :p
 
Jeg har veldig spesielle navn på mine, (så håper at om noen buster meg nå, så ikke si det til noen! :p)

Men jenta heter aileen, (uttales med en lang e) midterste gutten heter Varg, og minste Odin :)
Jeg vil veldig gjerne ha en Loke om det blir gutt (om gubben enda er enig :p) men jente blir jeg ikke klok på :/ :p
Her heter jenta vår Saga og bikja Loke :p
 
Cassandra på jenten jeg allerede har :)

Gutt er allerede bestemt, da skal han hete Erik Matheo. Kommer til å bruke Matheo, Erik blir med som arv etter min far :)
Blir det jente står vi mellom:
Vanessa
Samantha
Isabella
Jessica
 
Vi har egentlig ingen navn klare for hverken jente eller gutt. Men vi liker godt Caspian til gutt, og Milie til jente. Men jeg føler jeg endrer mening hele tiden;p
 
Vi liker godt Einar, Albert og Anton til gutt. Hehe, litt gammeldagse ;) Men er helt blank på jentenavn! Kanskje Ingrid? Liker også Saga da.
 
Back
Topp