Inspirasjonstråd dåp/navnefest

Mrs happy

Forelsket i forumet
♡ Maibarna ♡
Noen som alt har gjennomført dåp/navnefest, og føler for å dele litt inspirerende bilder? :).
Skal ha til søndag.. Det meste klart. Men bilder er alltid gøy og inspirerende og se!

Noen som alt har gjennomført dåp/navnefest, og føler for å dele litt inspirerende bilder? :).
Skal ha til søndag.. Det meste klart. Men bilder er alltid gøy og inspirerende og se!

Hvordan gikk dagen deres? Har du lyst til å dele bilder kanskje? =)

Dagen ble fantastisk!:). Kunne ikke blitt bedre :)
Må få overført fra kamera til pc.. Så skal jeg prøve å få lastet opp noen:)

Håper dagen gikk bra :) vi har ikke hatt dåp enda, spent på hva jeg gjør med pyntingen. Aner virkelig ikke :o

Hjemmelaget bordkort og serviettring. (Tok sin tid å lage .. Men liker å dille med den slags..). Ellers helt enkelt i hvitt og blått. . Lys, hortensiA og noen små sutter på bordet. :)

Italiensk kokkekamerat av min mann som står for den italienske menyen. Utradisjonelt men fantastisk nydelig!! Mangler bilder av hovedrettene. :(

Jeg gjør ting jeg ikke kan.. Og staheten sa jeg skulle bake en 2 etg kake. Ble ikke helt som bildet jeg så.. Men smaken var der i allefall ;)

Bare nærmeste familie. Masse god mat. Pakkeleken og familiebilder ble tatt. En fantastisk uforglemmelig dag ! :)

Håper det kan være til litt inspirasjon for andre?! Og måtte dere alle være like heldig med dagen!:)

Du, den kaken din var jo kjempe fin! :) ser ut som det ble en bra dag, ja, og det er bra :) tar med meg ideen om å binde noe rundt serviettene. Skal også knyte bånd rundt kubbelysene, men er så usikker på om jeg skal ha hvite eller lyseblå lys. Hva syns du? Det blir jo kanskje fint med hvitt lys med blått bånd rundt?
Skal lage egne borddekorasjoner av oasis og blomster, men kult med hortensia. Den er så fin :) takk for at du delte!

Takk;)
Hadde også planer om bånd rundt lysene.. Hvite/blå. Men det ville blitt altfor mange blåfarger og bare kaos. Valgte da serviettringen og skoen til å være i fokus.

Vokst opp i blomsterbutikk og gartneri.. Så elsker blomster!;). Alltid dominert på bordet.. Så deilig å bare kjøre det enkelt til en forandring:)

Bare begynn i god tid;) ting tar alltid mye mer tid enn planlagt!

Takk;)
Hadde også planer om bånd rundt lysene.. Hvite/blå. Men det ville blitt altfor mange blåfarger og bare kaos. Valgte da serviettringen og skoen til å være i fokus.

Vokst opp i blomsterbutikk og gartneri.. Så elsker blomster!;). Alltid dominert på bordet.. Så deilig å bare kjøre det enkelt til en forandring:)

Bare begynn i god tid;) ting tar alltid mye mer tid enn planlagt!
Hmmm du sier noe der. Tar med meg bånd i tilfelle da, og så ser jeg an fargene. Men blir nok hvite lys altså :)
Vi begynner lørdag for da er lokalet klart. Men kaker og sånt er jo ferdig da :)

Du må uansett ha masse lykke til :) blir nok en kjempekoselig dag . Så fåt du dele bilder når du er ferdig!:)

Back
Topp