Inspirasjonstråd - BARNEROM

spispilladisjøl

Gift med forumet
Først kan jeg si at vi har lagt inn bud på leilighet, budet er akseptert, vi må bare vente en uke til før vi vet om vi får den - det er borettslag og noen kan jo ta den med ansinitet. Kryss fingrene for oss ?

Jeg gleder meg så til å pusse opp barnerom, jeg er jo en miss "shabby chik", så barnerommet vil nok gå i en slik stil, men jeg vil gjerne se deres barnerom, kanskje det gir litt inspirasjon (evt bilder dere har funnet). Kanskje trenger dere inspirasjon

VIS MEG DERES BARNEROM!! Evt gi meg inspirasjon til barnerom!!

Samme som desember*

Har ikke eget barnerom[:)] Men skal krysse fingrene for dere[:)][:)]

her blir de ikke no wow-rom! her skal han dele rom med eldstemann, blir et enkelt klassisk barnerom! [:D]

Har et skikkelig Disneyrom med Ole Brum som tema. (Pappaen elsker Ole Brum). Ole Brum lampe (var der faktisk når vi kjøpte huset for 4 1/2 år siden og har hele tiden håpet at dette skulle bli et barnerom, så har ikke tatt den ned). Ole Brum Stickers, Ole Brum bilder av alle figurene fra Hundremeterskogen når de var små (supersøte!!) og ikke minst Ole Brum pledd og en stooor Ole Brum bamse som han fikk til jul [:D]

Kjekk tråd!! denne skal jeg følge med på siden vi skal innrede det nye rommet i nytt hus til mini denne uka som kommer!!

har bare et bilde av tapet/vegg på det ene barnerommet, som da blir Marielle sitt.... det var slik da vi kjøpte huset, og vi synes at det er så fint at vi ikke skal forandre det. Gleder meg til lille prinsessa skal flytte inn på det rommet [:)] (det andre barnerommet er blå, så får håpe at vi nr. 2 blir en gutt, da slipper vi å gjøre noe med det.. haha!)

Laget et innlegg om barnerommet i bloggen min (som jeg helt har glemt å oppdatere...får prøve å bli flink, men har en familieblogg som jeg prioriterer når jeg har tid)
Barnerommet er storesøster sitt, mens mini sover inne hos oss og har en egen krok der.
Spent på hvordan det blir i vårt nye hjem i California (for nå er det gaaaaanske så sikkert at vi kommer til å flytte [:D])

http://gullgrisenpublic.blogspot.com/2010/10/et-barnerom.html

Ikke gjort så mye enda. Har tenkt å gjøre noe mer utav det når han blir større...Kommer litt an på interesser og sånn[:)]

Et bilde tatt i dagslys[:)]

Har en ide om hvordan jeg vil ha ting, men desverre leier vi bare nå så da drøyer vi det til vi har hus en gang.

Men jeg har sansen for mørke møbler da. Så har funnet alt jeg vil ha til Ronja ditt rom da, med lyse vegger og med en lys lilla vegg. Så lyst rom med mørke møbler og sterke farger i interiøret da [:)] 

Noe lignende med Mina også da [:)] Bare gjerne en annen farge enn lilla da.

Men som sagt, har ALT i hodet mitt enda.. Skulle virkelig ønske jeg kunne vise frem da [X(]

følger med!

Jeg er ikke helt ferdig med rommet til lille Stella, men har noen bilder fra babyrommet til Liam.

ORIGINAL: Liam og Stellanurket

Skikkelig lekkert rom! I like :) Har du laget togbildet? Det var stiiilig [:)]

ORIGINAL: Frøken Lillan

ORIGINAL: happygilmore

!!!!!!

Takk [;)] Jeg bestilte det av en dame på nette som lager slike bilder til å ha på barnerom, men klarer ikke å finne henne igjen [>:]

Så mange fine rom, helt min smak [:D]
Jeg gleder meg til å innrede barnerommet når vi flytter inn i huset vårt til sommeren, men aldri i verden om jeg klarer å holde det så ryddig som det er på bildene [8D]

ORIGINAL: happygilmore

må virkelig si meg enig, utrolig stilig rom

Back
Topp