Inspirasjonstråd - BARNEROM

spispilladisjøl

Gift med forumet
Først kan jeg si at vi har lagt inn bud på leilighet, budet er akseptert, vi må bare vente en uke til før vi vet om vi får den - det er borettslag og noen kan jo ta den med ansinitet. Kryss fingrene for oss ?

Jeg gleder meg så til å pusse opp barnerom, jeg er jo en miss "shabby chik", så barnerommet vil nok gå i en slik stil, men jeg vil gjerne se deres barnerom, kanskje det gir litt inspirasjon (evt bilder dere har funnet). Kanskje trenger dere inspirasjon

VIS MEG DERES BARNEROM!! Evt gi meg inspirasjon til barnerom!!

Åå SÅ MYE FINT!!! [:D] Har ikke eget barnerom i leiligheten vi bor i nå, men flytter inn i nytt rekkehus i juni og da skal prinsessa få eget rom, og GLEDER meg sånn til å innrede det! [:)] Må følge med videre her [;)]

KRYSSER fingrene for deg!!!

Vi har ikke babyrom her,
da vi skal flytte til hjemmelandet dette året,og innrede der.

Men her er noen andre i min stil som jeg liker godt [:)]

Her var det jammen mange fine barnerom asså... ! Vi begynner å bygge hus på mandag, så jeg gleder meg masse til huset skal stå klart i oktober for da skal jeg og lage barnerom [:D]

Emilian's rom

Hvor er det prinse-krone teppe på det øverste bilde kjøpt???? Noen som vet....?[:D]

ORIGINAL: milla1986

Hvor er det prinse-krone teppe på det øverste bilde kjøpt???? Noen som vet....?[:D]

[/quote

Kidsparadise.no [:)]
Men de er ikke lengre i salg.. prince lapetit har sluttet å produsere merket desverre [&o]

ORIGINAL: *Lykkelig82*

ORIGINAL: milla1986

[/quote

Kidsparadise.no [:)]
Men de er ikke lengre i salg.. prince lapetit har sluttet å produsere merket desverre [&o]

Blææ... typisk!![:(]

Back
Topp