inspirasjonssider? Tips?

Dollface

Forumet er livet
VIP
Har du linker til gode sider med interiørinspirasjon?
Gjerne med gjør det selv-prosjekter... jeg trenger noe å se på og drømme meg bort i og planlegge litt mens jeg sitter og venter på at det skal bli lalletid...

Jeg surfer innom bloggen din jeg da, når jeg er ute etter inspirasjon.

Vi skal jo inn i det nye huset om 1 uke, så jeg suger til meg som ei russisk gatehore når det gjelder inspirasjon til hus og hjem. I like your style, girlfriend!

En ting jeg tenkte på, som er artig å gjøre med spisestuestolene som ikke koster stort men som gjør så mye, er å kjøpe sånne små veggord og klistre på toppen av ryggen. Jeg så ei venninne hadde gjort det, hun valgte svarte ord på hvite stoler, selv har jeg grå på hvite stoler. 4 stoler har jeg og det står: Dream, Love, Believe og Faith på de. Sånn øverst. Søtt!

Labambie skrev:
En ting jeg tenkte på, som er artig å gjøre med spisestuestolene som ikke koster stort men som gjør så mye, er å kjøpe sånne små veggord og klistre på toppen av ryggen. Jeg så ei venninne hadde gjort det, hun valgte svarte ord på hvite stoler, selv har jeg grå på hvite stoler. 4 stoler har jeg og det står: Dream, Love, Believe og Faith på de. Sånn øverst. Søtt!

takk for deeeeeet.. (ref til første innlegg..) :D

og det hørtes igrunnen stilig ut... men jeg har en sånn mann som "Eh.. seriøst? skal du ha det på stolene? Åffer det? Jeg syns det så rart ut... " osv osv osv....
Men gi meg noen linker daaahhh :D

Dollface skrev:

Labambie skrev:

takk for deeeeeet.. (ref til første innlegg..) :D

og det hørtes igrunnen stilig ut... men jeg har en sånn mann som "Eh.. seriøst? skal du ha det på stolene? Åffer det? Jeg syns det så rart ut... " osv osv osv....
Men gi meg noen linker daaahhh :D

Jeg har ingen linker sånn sett, men tar bilde av den ene stolen jeg og slenger på facebook så ser du greia :-D

Dollface skrev:
*venter*

Dårlig bilde da men, du skjønner sikkert tegninga. Hehe! Det var egentlig bare sånne billiggreier fra Ikea som vi har malt i en antikk hvit nyanse og lagt på de over.

Den Mikke Mus-kaka var kjempestilig! Selvom den hadde blå stjernepenis
*skitten tankegang*

Labambie skrev:
Den Mikke Mus-kaka var kjempestilig! Selvom den hadde blå stjernepenis
*skitten tankegang*

hahaha... neste år skal jeg være mer oppmerksom på sånne blundere...

Back
Topp