Inspirasjon #

Så fint :)

Har faktisk ikke fått fikset så mye. Ble inspirert av deg!
MEN, jeg har vært superwoman og vasket stue, kjøkken, vindfang, gang, bad og ryddet rommet til vesla. Aner ikke hvor lenge det er siden det var skikkelig rent og ryddig her! Har bare vårt soverom igjen.

Så fint du har det! :-) Jeg har bare den samme gamle pynten så ikke noe å vise fram akuratt nå. Skal rydde og vaske litt i morgen så kan se om jeg kan få knipset noen bilder å vise :-)

Så fint du har det :-)

Jeg gjør ikke så mye ut av det utover å skifte ut putene i sofaen i lysere farger (veldig glad i mintgrønt og gult) og henter inn friske blomster fra hagen.

takk :) få se hos dere da :D
Har faktisk ikke fått fikset så mye. Ble inspirert av deg!
MEN, jeg har vært superwoman og vasket stue, kjøkken, vindfang, gang, bad og ryddet rommet til vesla. Aner ikke hvor lenge det er siden det var skikkelig rent og ryddig her! Har bare vårt soverom igjen.
så gøy at jeg kan inspirere noen :) ja du har vært flink :)
Så fint du har det! :-) Jeg har bare den samme gamle pynten så ikke noe å vise fram akuratt nå. Skal rydde og vaske litt i morgen så kan se om jeg kan få knipset noen bilder å vise :-)
akkurat kjøpt masse nytt :D
Så fint du har det :-)

Jeg gjør ikke så mye ut av det utover å skifte ut putene i sofaen i lysere farger (veldig glad i mintgrønt og gult) og henter inn friske blomster fra hagen.
Høres bra ut det da :)

c40bd454aee76b3f437d59d99f0d55e7

.... Sånn ser det ut her... :p

takk :) få se hos dere da :D
så gøy at jeg kan inspirere noen :) ja du har vært flink :)
akkurat kjøpt masse nytt :D

Høres bra ut det da :)
Ikke så fint her :p

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    913,9 KB · Visninger: 28
Operere bare med helårs hjem ;)

Back
Topp