Inspirasjon til hvordan fortelle nyheten

Her er vi kjedelige å bare skriver en post på Facebook. Nærmeste familie, venner og kollega vet det allerede pga IVF og tilrettelegging på jobb (sykepleier i rus- og psykisk helsetjeneste med utagering og voldsrisiko).

Vi skal fortelle det på lørdag :Heartbigred da har jeg bursdag, og nærmeste familie kommer. Tenker at kommende storebror får en t-skjorte med "storebror" på, og får åpne den på morningen. Han er 4,5,så håper han kan øve på å rope ut at han skal bli storebror når kakelysene er blåst ut:cool05 mannen har kun ønsket 1 barn inntil nylig, så her blir nok besteforeldre veldig overrasket og veldig glad:smiley-bounce012

Hei! Gratulerer med dagen!! :smiley-bounce016
Håper du får en koselig dag med familien din og at alt går som forventet.

Jeg hadde en plan om at storesøster skulle få en genser og ei barbie med baby i magen, men i jula fant vi ut at den dukka hadde vi spart lenge nok. Vi var redde hun kom til å bli for stor for den før hun skulle bli storesøster, men vi visste ikke at det skulle gå så fort.

Nå har jeg tenkt at jeg skal få storesøster til å synge sangen om den lille kyllingen som lå i egget lå. Så håper vi på å få ul-bilder til å ha inni egget. Planen er å Skype med svigerfamilien. Tenker vi får gjøre det etter 1 tul på tirsdag. Gleder meg!!

Er veldig spent på det her denne gangen. Sist bestilte vi krus med mormor/morfar/farmor/farfar og ga de i julegave. Vi feira jul med svigers, så da de åpna gaven sin begynte svigermor å gråte og gråt resten av kvelden for hun var så rørt. Første barnebarnet der.. Vi dro til svigerfar med julegaver 2.juledag og venta mens han åpna sitt krus. Og mine foreldre +mormor og bror kom på besøk 3.juledag,da fikk mamma og pappa sine krus. Da var jeg i uke 9. Fortalte det til min storebror over telefon etter tul, ville ikke "stjele showet" siden de fikk barn rett over nyttår 2017. Så vi var å så på nevøen vår før vi dro på tul, og så ringte jeg han på kvelden.

Denne gangen aner jeg virkelig ikke. Jeg elsker ideen om "liten kylling i egget lå", men har ikke bestilt ultralyd før oul 8mai. Kan eventuelt bruke en body.. Hm. Har også tenkt på genser med "storesøster" til mini. Vurderer å bare ringe dem å fortelle, veit jo at de blir overlykkelige.

Vi har avslørt nyhetene til faren til samboeren idag, blir hans første barnebarn. Vi kjøpte en boks (rosa, i valentines-dag hylla på butikken) og hadde smokk med blått bånd inni. Aner jo ikke kjønn, så da ble det begge fargene liksom :hilarious:
20200216_123444.jpg 20200216_123451.jpg

Back
Topp