Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer meg med en kommode på soverommetÅssen klarer folk seg med en liten kommode til barneklær..? Jeg har to store kommoder, en bokhylle og et skap og hu er 6 mnd..
Har feks flere ulltepper og saueskinn, vinterklær, vanlige klær, kluter, smikker, sengetøy, vognpose osv..
Har alle klærne hennes i en liten kommode med 3 skuffer. Noen få kjoler som henger i et skap.Åssen klarer folk seg med en liten kommode til barneklær..? Jeg har to store kommoder, en bokhylle og et skap og hu er 6 mnd..
Har feks flere ulltepper og saueskinn, vinterklær, vanlige klær, kluter, smikker, sengetøy, vognpose osv..
Det var ett veldig koselig rom! Skal lagre det bildetVis vedlegget 107107 For vår del er det lenge igjen til barnerommet skal på plass, men jeg er veldig interessert i interiør. Tenker det hadde vært morsomt med en inspirasjonstråd?
Mitt bidrag:
Så fint! Hvor er lampa fra?
FintNoen av våre inspirasjonsbilder. Vi skal ha gult, hvitt og grått med pingviner![]()
Den er fra lekmer.noSå fint! Hvor er lampa fra?
Her var det mye fint!Jeg ønsker et litt mer nøytralt barnerom, med grått/gult temaLysegrå vegger, og pynte med gult - bilder, puter og andre ting som det. Dem har mye fint på etsy.com.
Vis vedlegget 107175Vis vedlegget 107176