Inspirasjon til barnerommet

Det var et koselig rom :)

Åssen klarer folk seg med en liten kommode til barneklær..? Jeg har to store kommoder, en bokhylle og et skap og hu er 6 mnd..

Har feks flere ulltepper og saueskinn, vinterklær, vanlige klær, kluter, smikker, sengetøy, vognpose osv..

Åssen klarer folk seg med en liten kommode til barneklær..? Jeg har to store kommoder, en bokhylle og et skap og hu er 6 mnd..

Har feks flere ulltepper og saueskinn, vinterklær, vanlige klær, kluter, smikker, sengetøy, vognpose osv..
Klarer meg med en kommode på soverommet;)
Men har en på badet med kluter og div.
Stort skap i kjelleren med sengetøy og tepper og div
Og vinterklær i skap i gangen:)

Nettopp pussa hu på 4 år sitt rom opp da :)
8766f4618d5593b2624ce7689aaaf995
5a395bcc735e3fa1971a68ce97bc5304
8cb3bd6d6dffd46464a9191c626ce0d2

Har alle klærne hennes i en liten kommode med 3 skuffer. Noen få kjoler som henger i et skap.

Ulltepper, saueskinn, vognpose, vinterklær ol er i gangen. Ekstra dyner, sengetøy ol i boden. Kluter på badet. Smekker på kjøkkenet.

Vis vedlegget 107107 For vår del er det lenge igjen til barnerommet skal på plass, men jeg er veldig interessert i interiør. Tenker det hadde vært morsomt med en inspirasjonstråd?

Mitt bidrag:
Det var ett veldig koselig rom! Skal lagre det bildet;)

Skal følge med her. Tatt screenshot av alt jeg kommer over som er fint men ikke bestemt meg for noe enda

Jeg ønsker et litt mer nøytralt barnerom, med grått/gult tema :) Lysegrå vegger, og pynte med gult - bilder, puter og andre ting som det. Dem har mye fint på etsy.com.

ImageUploadedByBV Forum1425849876.659355.jpgImageUploadedByBV Forum1425849896.459607.jpg

Tipser dere til å kjøpe wallstickers på Ebay, koster type 30 kr for masse store :)

Back
Topp