Vi har nettopp innredet badet oppe. Og jeg gikk lenge å tenkte at jeg ville ha sånn og sånn, og fant veldig mye stilig. Men så prøvde jeg å tenke fornuftig...de fleste ting jeg ville ha er sånne typiske trender: hvit romantisk stil, løveføtter på badekar, lysekrone....ja, akkurat den romantiske myke stilen som har herjet en stund, men som er på vei ut nå.
Det jeg til slutt bestemte meg for måtte være noe som ville vare, og som ikke jeg ville bli lei av med en gang...som et "gresk" bad, med beige, lyst og brunt(har det nede og er dritt lei). Vi valgte da alt i sort og hvitt....tidløst og klassisk, uten å være for maskulint eller feminint. Her:
Er ikke helt ferdig med "dekoreringen, er såpass nytt enda. Men tenker stramme/maskuline ting(f.eks skittentøyskurv i sort "skinn") må balansere med det romantiske( f.eks nostalgiske bokser, "barokkspeil)
Speilet her er midlertidig. Her kommer det et stort avlangt "barokk" speil med kraftig sort ramme
Dusjveggene er enda ikke kommet opp, men skal ha helt enkle, slette, igjen for å balansere
Lykke til, og kooos deg, sånt er jo så morro[:D]