(*insp*) Vinterjakke i str breiræva..noen tips?

Oceania

Elsker forumet
Jeg trenger ny vinterjakke.. vil ha en som er litt "sporty".. altså ikke kåpelignende (det har jeg)... og helst ikke slik boblejakke som jeg bare føler meg enorm i... Problemet er at det er så mange fine men de er så trange over ræva.. Jeg falt veldig for den ladycoat myrull jakken til bergans, men den satt litt vel godt :(
Noen som har tips til jakke som kan passe frøken breiræva? helst ikke alt for dyr.. kjøper ikke jakker til flere tusen.. 

stormberg har jakker i store str. Jeg kjøpte meg en selv, siden jeg skal vagge rundt i vinter med stor mage

Alvepike skrev:
stormberg har jakker i store str. Jeg kjøpte meg en selv, siden jeg skal vagge rundt i vinter med stor mage

Har prøvd noen av de.. problemet er bare at de blir passe over rumpa og alt for stor ved skuldrene.. så ser bare teit ut! hehe  

Har faktisk klart å finne meg noe fint på Europris :-) En venninne av meg prøvde jakken min - og den passet - hun er av typen superliten overkropp og skikkelig god og bred over bak/lår (total pærefasong). Der er ihvertfall prisene veldig akseptable :-)

hm.. ja da får jeg kikke der en dag...

Noen fler??? eller er det bare jeg som har det problemet? 

å nei du!! Ganske så breiræva her også!! Kjøpte meg en 'trenchcoat' på ellos - sånn litt tøff med avtagbart vinterfor og pels på hetta. Men går med den helst åpen........... 
Ellers må jakka bli litt kort igjen for at jeg skal få den igjen fint.... Men store rumper blir jo også klade.. så jeg følger videre med her!!

Back
Topp