(insp) Q-tips

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Hva bruker du q-tips til?[:D]

Sambo bruker de i ørene, og han mener tydligvis at det er det q-tips er lagd for[8D]

Jeg fjerner overflødig mascara med de.
Og jeg stapper de i nesa[8D]

Sambo mener altså da at jeg gjør heeelt feil[:D]

Jeg bruker det til alle de tre tingene, og til å fjerne neglelakk som har kommet utenfor... 

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Hva bruker du q-tips til?[:D]

Sambo bruker de i ørene, og han mener tydligvis at det er det q-tips er lagd for[8D]

Jeg fjerner overflødig mascara med de.
Og jeg stapper de i nesa[8D]

Sambo mener altså da at jeg gjør heeelt feil[:D]

Det samme som din mann og deg[:D]

i ørene, fjerne mascara og stapper di i nesa, og renser små sår som det har kommet rusk i...:)

kun for å tørke ørene etter jeg har dusja [:)]

Jeg er som deg, mener at q-tips er et universalredskap.

Kan brukes til å fjerne maskara som du sier, kan brukes i nesa, kan brukes til å ha vademecum på og desinfisere sår i munnen med. Fjerner sørr hos små barn. osv osv.

Og sist bruker jeg det av og til for å tørke i øret. Altså, helt ytterst.

Er de ikke til ører da ? [8|] Her går de i ører, neser, sminkerester, noen ganger sjekke under husabeid om noe sitter hardt og jeg ikke hæler bruke neglen / Inni kroker og kriker :)

Veldig greie å putte i nesa på babyene med jumbobuser, for prøvde å få de ut med papir uten hell. Knis..

ORIGINAL: dramaohmama

i ørene, fjerne mascara og stapper di i nesa, og renser små sår som det har kommet rusk i...:)

ORIGINAL: lenemor

Jeg bruker det til alle de tre tingene, og til å fjerne neglelakk som har kommet utenfor... 

Mener de er lagd for ørene men bruker de til alt mulig, rense nesa på ungene, ta bort mascara, ved rengjøring i trange hull på f.eks vasken[8D]

Egentlig er det ikke bra å bruke q-tips i ørene da[8D]

Men jeg bruker den i ørene (selv om en ikke skal) , fjerne sminke o.l[;)]

Bruker de i ørene, og til å fjerne maskara som jeg "bommer" med[8D]

I ørene, nesa, fjerne overflødig sminke med, fjerne overflødig neglelakk m.m. 

Ypperlig kløredskap til ørene.
Bruker flere ganger til dagen.

ORIGINAL: Småtroll nr 2

pille i rumpa

dauer av latter her...

Jeg bruker dem som resten her: i ørene, i nesa til sminke o.l.

(derimot ikke til å pille i rumpa)

ORIGINAL: dramaohmama

samme her...

Bruker de i øra, og til å fjerne mascara som ikke sitter på vippene lenger [8D] Og hvis jeg "søler" når jeg sminker meg..

Back
Topp