stavanger87
Glad i forumet
Møttes på Facebook via appen meet new people. Har nå vært sammen i over 5 år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk en dag en melding på Facebook av en gammel kompis som jeg ikke hadde snakket med på flere år (tilfeldigvis var jeg nysingel - samme var han) om jeg ville finne på noe en kveld.. Ja hvorfor ikke tenkte jeg kjekt å ta opp gamle kontakter igjen
Så førte det ene til det andre og vi møttes oftere og oftere så ble vi sammen - samboere og jeg ble gravid
Så strengt tatt ble vi vel kjent på "ny" for snart 2 år siden
Ska seiGravid samme dagen faktisk
Sent from my GT-I9100
haha, jeg er eksakt samme historie som deg, bare at ingen av oss var nysingle. T.o.m. Tiden stemmer. Det er nesten skummelt hvor lik historien er
Ska sei
HeheJaa, huff.. Er litt flaut når folk spør hvor lenge vi har kjent hverandre Han sier at det ihvertfall er lett å huske når vi møttes..bare å telle antall uker vi er på vei, minus 2
Sent from my GT-I9100
Åhh , ikkje nåke kjekk situasjon .. ;/ ;/Var med ei venninne på byen da min x inviterte oss til han og en kompis som satt hjemme hos kompisen å drakk.. Vell..han kompisen ente opp til å bli hænkipænki kompisen min i sjul i et halvår før vi ble sammen.. 1,5 år etterpå svikta prevansjonen å jeg ble gravid, å 3-4 mnd etterpå gikk jeg fra han da det viste seg at han hadde dreve på bak ryggen min med ei anna i over et år...