Insp: Hvor møtte du barnefar?

Møttes på Facebook via appen meet new people. Har nå vært sammen i over 5 år :)

Møttes på sukker på nett :-p
Vært sammen over 2år nå :-)

Vi gikk på samme videregående skole. Hadde flere fag sammen, men kjente hverandre ikke så godt. Så flyttet begge to til Trondheim for å studere. Der møttes vi på fester og ute på byen, så var det gjort ;) Nå har vi flyttet tilbake til hjemkommunen. Vært sammen i 6 år, er nå forlovet og venter en liten baby <3

Sånn aller første gang møttes vi vel da vi begge var for små til å huske det..:) deretter møttes vi på fest visstnok.. MEN vi møttes ordentlig slik jeg husker han for første gang på en parkeringsplass..:p han var blitt kjent med han jeg var 'sammen' med på den tiden, og jeg sneik til meg nr hans fra x'en.. Og vips så var jeg gravid og vi var sammen, der starta vårt eventyr - som til nå har vart i litt under 5,5 år :)

Fikk en dag en melding på Facebook av en gammel kompis som jeg ikke hadde snakket med på flere år (tilfeldigvis var jeg nysingel - samme var han) om jeg ville finne på noe en kveld.. Ja hvorfor ikke tenkte jeg :) kjekt å ta opp gamle kontakter igjen :)
Så førte det ene til det andre og vi møttes oftere og oftere så ble vi sammen - samboere og jeg ble gravid :)
Så strengt tatt ble vi vel kjent på "ny" for snart 2 år siden :)

haha, jeg er eksakt samme historie som deg, bare at ingen av oss var nysingle. T.o.m. Tiden stemmer. :) Det er nesten skummelt hvor lik historien er :)

Jaa, huff.. :) Er litt flaut når folk spør hvor lenge vi har kjent hverandre :oops: Han sier at det ihvertfall er lett å huske når vi møttes..bare å telle antall uker vi er på vei, minus 2 ;)

Sent from my GT-I9100

Møttes på et nettsted som heter chat.no. Har nå vært sammen i 7 år og 3 mnd ca. Har en gutt på 3 år og 3 mnd og giftet oss august 2012 <3

Jaa, huff.. :) Er litt flaut når folk spør hvor lenge vi har kjent hverandre :oops: Han sier at det ihvertfall er lett å huske når vi møttes..bare å telle antall uker vi er på vei, minus 2 ;)

Sent from my GT-I9100
Hehe :p
Ett vennepar av oss ble gravid etter 3 mnd , gifter seg no i juni og har tre barn :-)
Syns det e flott at en ikkje bere "gjer opp" før en har prøvd :)

Vi møttes på nett faktisk :) Det var ett veddemål eg sa ja til med en venninne siden eg var såå skeptisk til akkurat det :p Skulle være på match.no i 7 dager , såg eg en som eg syns var søt så skulle eg blunke til han ... Den 7 dagen såg eg min gode nåværende kjæreste og det sa pang med engang ;) <3

Sukker.no :-p hadde en kollega som var veldig aktiv der, og for å slippe å stikke bort på pulten hennes for å vurdere alle hun kom over opprettet jeg egen profil.. Sambo var den hun fikk høyest "match" med, men var heldigvis ikke hennes type såååå jeg tok han jeg :-p

Var med ei venninne på byen da min x inviterte oss til han og en kompis som satt hjemme hos kompisen å drakk.. Vell..han kompisen ente opp til å bli hænkipænki kompisen min i sjul i et halvår før vi ble sammen..:p 1,5 år etterpå svikta prevansjonen å jeg ble gravid, å 3-4 mnd etterpå gikk jeg fra han da det viste seg at han hadde dreve på bak ryggen min med ei anna i over et år...

Var med ei venninne på byen da min x inviterte oss til han og en kompis som satt hjemme hos kompisen å drakk.. Vell..han kompisen ente opp til å bli hænkipænki kompisen min i sjul i et halvår før vi ble sammen..:p 1,5 år etterpå svikta prevansjonen å jeg ble gravid, å 3-4 mnd etterpå gikk jeg fra han da det viste seg at han hadde dreve på bak ryggen min med ei anna i over et år...
Åhh , ikkje nåke kjekk situasjon .. ;/ ;/

Back
Topp