Insp: Hvor møtte du barnefar?

Snart_mor til3

August 2013
He he.. Her møtte jeg han gjennom venner, var skikkelig satt opp av et vennepar på forhånd. De hadde fortalt han om meg og omvendt. Så det var skikkelig pinlig leeenge. Satt bare å skulte så vidt på hverandre :-) Den gangen var jeg 16 :-) Er 29 nå :-)

Var små forelsket i min mann i 2 år, før eg tørte å ta initiativ å spørre han ut på date:-) Han nølte leeeennnggeee med å svare, men til slutt sa han ja, og det har vært oss i 5 år♥ Problemet hans var at eg er bestevenninen til hans lillesøster og han sa han hadde hatt et øye med meg siden eg alltid var på besøk der når meg og søstra gikk på vgs sammen.Han var bare redd at søstra ikke ville like det. Men vennina mi var jo så glad på våres vegne når vi sa at vi var sammen.;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

På bilfest. Rota med han av og på i flere år og siden han var så barnslig da at han brukte å lage sugemerker så var jeg ikke så begeistret for han helt sånn egentlig! :p Og plutselig etter en fest begynte vi å flørte og ble par etterhvert! :)

Gjennom søskenbarnet hans. Jeg gikk i klasse med henne og vi var gode venninner :p

Den mest irriterende gutten i bygda, å vi tålte ikke trynet på hverandre :-P men pluuutselig midt oppi krangler å vas, så endte det med kyssing og kos, det er nå 6 år siden <3 ImageUploadedByBV Forum1368269641.508394.jpg den beste og eneste!!<3

Møtte han på nashspiel i november ;) Ble fort baby for å si det sånn :) Men vi bruker tid på å bli kjent med hverandre, så får man se hvordan det utvikler seg videre :)

Sent from my GT-I9100

Møtte han på nashspiel i november ;) Ble fort baby for å si det sånn :) Men vi bruker tid på å bli kjent med hverandre, så får man se hvordan det utvikler seg videre :)

Sent from my GT-I9100
Oj , gravid samme mnd då eller ? :p flott at deke bruker tiden og ikkje bere går kvar dekas vei :)
Lykke til :) :)

Fikk en dag en melding på Facebook av en gammel kompis som jeg ikke hadde snakket med på flere år (tilfeldigvis var jeg nysingel - samme var han) om jeg ville finne på noe en kveld.. Ja hvorfor ikke tenkte jeg :) kjekt å ta opp gamle kontakter igjen :)
Så førte det ene til det andre og vi møttes oftere og oftere så ble vi sammen - samboere og jeg ble gravid :)
Så strengt tatt ble vi vel kjent på "ny" for snart 2 år siden :)

Møttes på nettby i 2008 :-P
Flyttet sammen i 2009, fikk Iselilja i 2010, giftet oss juli 2012 og nå kommer lillebror i 2013 :-)

Vi møttes via mIRC, ( om noen husker det) haha det er nå 12 år sia til sommern ;)

Møttes seint lørdag kveld på ungkarsfestivalen for 3 år siden.. etter noen mnd dating ble vi et par og eg tok med meg flyttelass og barn og flyttet 4 timer hjemmenfra... NÅ 3 år etter venter vi våres 1 felles barn :)

Møtte han første gang til karnevalet i Aalborg da vi begge studerte der:P Han var 27 jeg 20;) Det er nå 8 år siden, 5 år som gift og barn nr tre på vei:D

Oj , gravid samme mnd då eller ? :p flott at deke bruker tiden og ikkje bere går kvar dekas vei :)
Lykke til :) :)

Gravid samme dagen faktisk ;) :oops:

Sent from my GT-I9100

Gravid samme dagen faktisk ;) :oops:

Sent from my GT-I9100
Da tar du effektivitet til et nytt nivå ;) hehe.
Et vennepar av oss hadde det på nesten samme måten. I dag venter de nummer to, og har det helt fantastisk! :)

Vi møttes for ti år siden. Da var jeg femten og han nitten. Han kjørte meg hjem en kveld. Nå har vi vært sammen i fem år og snart gift i ett år. Vi brukte litt tid på å bli sammen. Passet liksom aldri. Men var verdt det.

Vi møttes på en fest hjemme hos han. Jeg og en venninne slengte oss med min søster på et vors hun skulle på. Vi skravla mye, og hadde veldig mye like interesser. Var nok ikke forelska fra første øyeblikk, men ble veldig glad i han, og vi endte med å henge sammen som venner, og etter en mnd, så var det gjort :) Det har allerede gått 6 år :) Koselig å tenke tilbake på, for det er så mange gode minner :)

Når jeg var 14 og brodern hadde en ny venn på besøk. :cool: Interessen var der fra 1. stund. Men det skulle gå noen år før vi ble sammen, på nyttårsaften 06. :)

Chat.no for ti år siden. Vært gift i fire år og nr 2 på vei.

Ble kjent på nettet sommeren 2005, møttes oktober 2005, ble sammen 2 uker etter.
Flyttet til ham i mars 2006 og var da allerede gravid med junior uten å vite det :P
Har nå vært sammen i over 7 år og venter nr 2 :)

Back
Topp