*Insp* Hva skrive i en dirty melding til mannen? :p

Bilde av rompen i været på alle fire:D Også jeg gleder meg til du kommer fra jobben kjære:P;)

Si at du e klar for han når han kommer hjem. Og du kan nesten ikke vente til du kjenner hans deilige manndom dypt inni deg. Osv osv. Bare å lese en side i fifty shades of grey til inspirasjon det. :-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Det gjør jeg aldri... Burde kanskje lese hele tråden her :)

Det gjør jeg aldri... Burde kanskje lese hele tråden her :)

Ikke jeg heller. Har villet mange ganger, men har ikke visst hva jeg skulle skrive eller så har jeg feiga ut. Trenger derfor litt insp ;) Tror jeg skal prøve meg på et bilde på fredag.. :p

Jeg pleier å skrive en liten melding om hvordan jeg kommer til å gå fram for å do a blowjob

Sent from my GT-S7560 using BV Forum mobile app

Blir ofte ganske direkte og forteller hva jeg har lyst til å gjøre med han, påminnelse fra dagen før eller et hint om at jeg er kåt, håper han sitter klar eller skal komme for å ta meg :-P

Mannen elsker å få sms der jeg skriver hva jeg vil han skal gjöre på meg eller jeg på han i detaljer.
+ bilder da ;-)

Siden mannen min jobber i et miljø der de sitter veldig tett sammen med kollegaene sine, tar jeg somregel ikke bilder. Men dirty meldinger er gøy!

Gleder meg til å smaken på deg i kveld, kjenne deg stor og hard i munnen min. Feks :)

Blir ganske frustrert da om det er flere timer igjen til han er ferdig på jobb :P
Men en mann med er lurt smil når han kommer inn døra her hjemme ;)

Back
Topp