Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rimpro
hvor amnge ganger må det skrives at det gjelder å bli FULL.. et glass bailyes eller ett glass vin gjør ikke no..
her er det folk som ber med seg 6-7 venner på fyllefest mens unga sover..
ORIGINAL: Greven av gral
ORIGINAL: SnorresMamma
ORIGINAL: Nurkis
en alkoholiker er vel en som drikker hver dag, så syns ikke det kan sammenlignes med en vennefest..
Det er ikke korrekt..Min far er alkoholiker, og var ikke synlig beruset hver dag.. Finnes periode drankere, noe som kanskje er enda værre da man aldri vet når personen er edru eller full..
Må si meg enig i at det er forkastelig å drikke rundt barn, selv om de sover.. Har så utrolig mange dårlige minner fra min barndom da det var fest her.. Lå mye våken om kvelden/natta da jeg ikke turte gå ned..
Blir kvalm av de som drikker med barn i huset, og jeg mener oppriktig at det er omsorgssvikt
Så hvis jeg går å tar meg en Baileys i kaffe nå, så er det omsorgssvikt???
ja, jeg syns det er ok, så lenge det er en av foreldrene.
Hvis mitt barn våkner og jeg er full, så syns jeg det er bedre å legge han igjen, enn å bare la han stå der...
Jeg syns det er sykt at det er så mange overbeskyttende og hysteriske foreldre der ute... men det er min mening
ORIGINAL: Skrulla86
ORIGINAL: Piffi Allkrydda
Forresten, nok et klassisk eksempel på trangsynte holdninger her på BV... "Min unge våkner ikke om natta, venninna mi sine unger våkner heller ikke om natta, derfor er det ikke vanlig at unger gjør det". Jippi.
Haha.....er det det som er trangsynt??
Kjenner sååå mange som syns det er patetisk å se mange av holdningene til dere her inne på generelt.
Her skal man kunne snakke om barna sine og spørre om råd.
Men blir heller tråkka på og snakket stgt til av trangsynte damer som sitter foran dataene sine hjemme og bruker all sin energi på å finne "feil" ved folk. Dere er jo selvfølgelig perfekte mødre selv eller???
Syns det er tåpelig at man ikke kan ha en sivilisert diskusjon der man ikke skal bli kaldt barnslig, kvalm, dum og slike ting bare fordi man sier sin mening!
Skulle nesten tro jeg hadde skrevet at jeg slo barnet mitt jo! Herregud for en hysterisk gjeng dere er jenter[;)]
ORIGINAL: Ankii89
Jeg synes det er sinnsykt egoistiskt! Om man synes det SÅ viktig og feste så synes jeg man skal sette seg ned og ta ett oppgjør med seg selv. Og at voksne mennesker ikke skjønner at det er GALT og feste med barn i huset er for meg sjokkerende!!!
ORIGINAL: nemi.marselia
då e fæsten avlyst!!!!
d bi ikkje fest i samme hus som unga mine!
ska æ eller sambo drekk så tar den andre parten ungan m sæ t mormor å bestefaren å bi dær den helga
ja æ e kanskje ganske ekstrem før klare ikkje engong å gå ut på fest å komme heim å søv i samme hus som di
ORIGINAL: dios
ORIGINAL: Niiiitah87
Jo det e ille, og eg syns det e omsorgssvikt!
men du synes fremdeles det er greit å røyke hasj?[:-]
dobbelmoralen din stinker[;)]
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
ORIGINAL: LiljaLilly
Jeg syns det er ille, og kommer aldri,aldri til å gjøre noe sånt!
Men så har jeg vokst opp med en far som er alkoholiker og har opplevd alt for mange fester som barn...fulle voksne og barn hører IKKE sammen.
Det er min mening da.[:)]
syns det er litt annderledes jeg da...
hvorfor er det annerledes??
fulle folk og barn hører ikke sammen ..
en alkoholiker er vel en som drikker hver dag, så syns ikke det kan sammenlignes med en vennefest..
ORIGINAL: Mamma t 2gullgutta
ORIGINAL: nemi.marselia
då e fæsten avlyst!!!!
d bi ikkje fest i samme hus som unga mine!
ska æ eller sambo drekk så tar den andre parten ungan m sæ t mormor å bestefaren å bi dær den helga
ja æ e kanskje ganske ekstrem før klare ikkje engong å gå ut på fest å komme heim å søv i samme hus som di
Jeg syns ikke du er ekstrem![:)]
ORIGINAL: Gladlaks
JAAA, det er ILLE!!! Det er rett og slett uansvarlig![:@]
jeg HATER å møte fulle folk NÅ da.. som voksen..
de er ufordragelige, fnisete, snakker stort sett bare tull..
Min unge skal ALDRI oppleve at det er fest her hjemme.. Enten skaffer man barnevakt, eller så lar man vær..
Hvorfor er det så viktig å feste uansett da? pytt pytt, unga er hjemme, det gjøkke no.. er det for slags holdning da??
jeg blir ille berørt av at noen faktisk syns det er OK å drikke med barn tilstede.. !
hvor amnge ganger må det skrives at det gjelder å bli FULL.. et glass bailyes eller ett glass vin gjør ikke no..
her er det folk som ber med seg 6-7 venner på fyllefest mens unga sover..
Så om man har 6-7 venner på fest og man drikker, så er det fyllefest????
Sluttet med fyllefester for lenge siden....
du har selv sakt opp til flere gang i denne tråden at du drikker for å bli FULL.. å når alle på festen er FULL, er det fyllefest..
ORIGINAL: Bounty
Ja det syns jeg er ille, veldig ille!
Man ruser seg ikke når man har barn, hva er det egentlig å diskutere??
Hvis man syns det ikke er å leve hvis man ikke kan drikke så burde man legges inn et sted..
Og det hjelper ingenting at en' er edru eller tar det rolig.. Kvalmt!
ORIGINAL: Skrulla86
JEg syns ikke det er ille!
Det skal jo selvfølgelig ikke skje hver helg, men ser ikke at det skal være ille om det skjer en gang innimellom.
Vi kommer selv til å gjøre dette her hjemme, som sagt ikke ofte, men en gng innimellom:)
Vi har oså et vennepar som gjør dette.
Da snakker jeg selvfølgelig ikke om vill fjortisfest med 20-30 stk. Men kanskje 5-6-7 venner som koser seg med alkohol og skravler og har det gøy.
Kan ikke slutte å leve bare man får barn, og syns at mange overbekytter barna sine ALT for mye!
Jeg hadde selv en far som drakk veldig mye, og syns det var veldig ekkelt når han la meg på kvelden kanakas dritings og kjempe ustabilt humør(skjedde ofte). DET vil ikke skje her!MEn at den forewldren som tar seg v unga er brisen og godt humør ser jeg ikek noe galt i...
ja bare drikk å smell bomber ned i stua.. gjerne en av de fulle gjestene gå inn på feil rom når de leter etter do..
doper du ned unga for å få de til å sove gjennom alt eller?
ALLE kan våkne om natta.. man kan våkne av mareritt, eller av bråk..
Man kan IKKE ta for god fisk at ungen IKKE våkner!
oki, nå veit ikke jeg hva slags folk dere har på besøk, men vi har ikke huset fullt av ukjente folk!! Dette er snakk om venner, som veit hvor doen er, fulle eller ei..
Og nei, jeg doper ikke ned ungen min, han sover hele natta gjennom og våkner han, så legger vi han i senga igjen.
Er det virkelig så uvanlig at unger sover hele natta gjennom?? Stakkars barna deres igår da, som må ha våknet av alle rakettene...
venner eller ikke venner.. fulle folk kan man ikke stole 100% på uansett.. se i voldsstatestikker.. de fleste episoder skjer i hjemmet!
ungen min er 4,5 mnd.. hun sover ikke gjennom enda.. MEN, om han våkner av mareritt, eller er tørst, eller må på do..
så MÅ noen gå inn til han.. å den personen bør IKKE være full..
men det går tydeligvisw ikke ann å si noe til deg, for du har allerede bestemt deg for at alle andres barn er rare som ikek sover gjennom natta.. og at vi som ikek vil ha fest er rare, fordi vi setter UNGENEs behov forran våre egne..
Egoist vil jeg kalle de som har fest med unger hjemme..