Insp *Etterrier*

Cathrine_86

Gift med forumet
Er det tilfeldig at en får etterrier etter fødsel eller er det større sjans får å få det med nr2?? Jeg hadde ikke med 1, men med andre var de sykt jævlige! Spes når jeg amma/pumpa! Da kom de sporenstrax!

Alle får det, men ikke alle merker det like mye. Det blir nesten uten unntak verre og verre for hver fødsel, så kan hende du merker mer til det neste gang. 

jeg kjente ikke noe til de med første fødsel, men nå med nr 2....... [&:][&:][:(][:(][:'(][:'(][:'(][:'(] heeeeeelt jævlig!!!!!!

Hos meg ble det værre og værre...
Med nr.4 trodde jeg at jeg seriøst skulle dø [:(][:'(][:@]

hadde noen saftige med nr 1..
så med nr 2 så svimte jeg av et par ganger..
så her blir det aldri nr 3! [:-]

Jeg husker ikke at jeg hadde etterrier, men nå ser jeg at det er vanlig å kjenne de med 2dre mann.. Dæm. Gruer meg!

ORIGINAL: Knottet2

jeg kjente ikke noe til de med første fødsel, men nå med nr 2....... [&:][&:][:(][:(][:'(][:'(][:'(][:'(] heeeeeelt jævlig!!!!!!

Jeg har født 2 ganger og aldri hatt så mye som en vond etterie.
Blir spenende å se om det blir det samme med nr 3.

Jeg fikk høre på sykehuset at de pleide å være kraftigere med nr 2 osv, og at de ofte kom når man amma pga noen hormoner som ble frigitt som gjorde at livmora trakk seg mer sammen under amminga, eller noe sånt. 

kjente ingenting med første.. Da ammet jeg ikke..

Med andre var de helt jævli.. Bare gråt!  [X(] Da ammet jeg, men ble ikke verre av ammingen.. de kom helst midt mellom mating!

hadde VONDE med begge ungene.. trodde fader meg det va einte unge inni der som ville ut eller noe[8D][8D]

men det e bra da, livmorå trekke seg sammen[:)]

Jeg hadde ganske kraftige med nr 1, så gruer meg veeeldig til etter fødselen denne gangen. Men jeg skal få sterke smertestillende pga andre ting så håper det hjelper på etterriene også[;)]

Back
Topp