LilleBall
Forumet er livet
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Lissyjane
JA! Herregud er noe av det mest støtende jeg hører.. Jeg kan godt banne selv og si faen, men jeg ser ikke helt samme skaden i å bruke den ondes navn for onde ting som i å misbruke Guds navn. Jeg får litt vondt av at folk har så lite respekt. Greit at de kanskje ikke tror på det selv, men det fins alternativer. Eldstedatteren min hører det jo fra andre på skolen hele tiden, men vet at det er STRENGT forbudt å si.
Det er like respektløst å si faen om ikke mer[;)] Og i hvertfall katolikkene slår hardere ned på faen enn herregud[;)]
Gjør katolikkene det? Katolikkene gjør mye rart de ikke har bibelsk grunnlag for, de. Visste du at pavemakten er den eneste som noen gang har oppfylt profetien om antikrist? [8D]Jeg er ikke katolikk, så for meg er det verre å si herregud.
[8|]
Det gjelder vel ikke bare katolikkene eller? Skjønner ikke helt hva det har med saken og kjøre. Faen er styggere enn herregud... Den eneste forskjellen på kristendommen og katolikkene er at katolikkene mener at jomfru Maria er hellig,siden hun bar fram Jesus. Og ellers, så går det vel mer på hvordan en enkeltperson tolker religionen sin[;)]
Ok, du får bare tro det, jeg gidder ikke noen religionsdiskusjon i dag. Sannsynligvis ikke i morgen heller. [8D]
Jeg får bare tro det? Haha. Jeg ER katolikk Sicily,så jeg kan love deg at det diskusjonen tar ikke jeg med deg[;)]
Bare fordi du er oppdratt katolsk og noen i familien går i kirka, betyr ikke det at du vet alle forskjellene mellom katolisme og kristendom. [;)]
Bare fordi du er oppdratt kristen og noen i familien går i kirka, betyr ikke det at DU vet alle forskjellene mellom katolisme og kristendom [;)]
Det er ikke bare DU som kan ha peiling på ting vet du.. Andre vet garantert litt de også..