*insp* Bytter dere gaver?

*Christ*

Forelsket i forumet
Bytter dere gaver som barna deres har fått? Tenker ikke str, men inn i noe annet, tilgodelapp eller klær til dere selv.

Jeg har ennå (15mnd) ikke byttet inn en eneste ting[:)] Jeg har bytta str da..
Er jo faktisk noen som har brukt tid og penger på å gi en fin gave.. Og da syntes jeg at man skal sette pris på det[:)]

Det handler jo ikke nødvendigvis om å sette pris på gaven.. Om man får noe man ikke behøver, er det ikke bedre å bytte det i noe annet, istedet for at det blir gjemt bakerst i en skuff?

Når det er sagt har jeg vel ikke byttet noe vi har fått, annet enn et par sherrox til minstemor som hun ikke klarte å gå med.. [:)]

Nei det gjør eg ikkje. Eneste gangene eg har gjort det, var etter fødsel. da kjøpte ALLE klær i 62. så eg bytta gjerne i en annen str. men samme klærne. Også var vi litt uheldige og fekk 3 samme plagg. Og da bytta eg det.

Men ellers så har snuppa kun fått ting som vi har ønska oss, og har ikkje trengt å bytte noen ting. Selv om det er ting eg aldri hadde kjøpt selv, så bytter vi det ikkje, så lenge det passer[:)]

Jeg byttet en del str til lillegutt i starten, han gikk jo bare med body og strømpis i tillegg til Frejkas pute. Byttet også noe av det vi fikk flere like av[8D] Ellers bytter jeg sjelden gaver...

ORIGINAL: rodstilk

Det handler jo ikke nødvendigvis om å sette pris på gaven.. Om man får noe man ikke behøver, er det ikke bedre å bytte det i noe annet, istedet for at det blir gjemt bakerst i en skuff?

Når det er sagt har jeg vel ikke byttet noe vi har fått, annet enn et par sherrox til minstemor som hun ikke klarte å gå med.. [:)]

Nei selvfølgelig ikke... Kanskje jeg ikke har opplevd det da jeg ikke har fått så mye.. Så har ikke hatt det problemet bare.

Men ser jo på jobben at folk kommer å leverer inn klær som de fikk i gave  som de bare tar tilgodelapp eller kjøper noe til seg selv for.. Tenker litt på de som har gitt det og jeg..

jeg har byttet leker som han allerede har, til en annen leke. eller klea som han har til noe annet. men nei, aldri byttet til noe til meg.

Når eg har fått helt like klær i samme størrelse har eg byttet det i andre klær til hun [:)]
Men utenom det så har eg ikkje samvittighet til å bytte klær så lenge eg ikkje har fått flere av det samme eller må bytte str [8D]

Men eg hadde aldri klart å bytte noe hun hadde fått i noe til meg selv!
Er jo dattera mi sin gave, ikkje min [:)]

Jeg har byttet masse klær som snuppa har fått.
Når jeg får klær jeg vet jeg ikke kommer til å bruke til henne bytter jeg det heller i noe annet jeg vet jeg vil bruke og trenger til henne..

Bytter aldri... Syns det er trist når man viser at man ikke likte gaven. Jeg later alltid som at jeg blir kjempeglad.

Som da jeg gråt noen stille tårer på do når samboeren min ga meg en pizzastein og et fenalårstativ en jul....

Jeg byttet alle klærne med hette på som vi fikk når han var nyfødt. Ellers hadde det forblitt ubrukt..
Har selvfølgelig ikke byttet noe som han har fått til noe til meg- gjør folk sånt??

Ellers bare størrelse...

Nei, det gjør jeg ikke! Er opplært til å bli glad for det jeg får - det er tross alt tanken som teller. Jeg blir glad for at jeg i det hele tatt får noe som helst.

Dersom det ikke blir brukt så sparer jeg det og gir det videre til noen andre som jeg vet ville sette pris på det. Enten det, eller så finner jeg noe å bruke det til.[;)]

Jeg har byttet str, og en sjelden gang bytter jeg i andre klær. F.eks om jeg ikke liker de i det hele tatt. Da blir det uansett ikke brukt..Gutten min var veldig stor som liten baby, så f.eks smale stive bukser kunne han ikke bruke om vi så gikk opp 2 str.

Bytter ikke til ting til meg selv nei. Det er jo ikke jeg som har fått gave.

Bytter kun i str. Vil jo at de som kjøper presangen skal få se det i bruk [:)] Kunne aldri byttet presangene i noe til meg selv, det er jo prinsesså så har fått det.

hittil har jeg bare byttet en pysj til en mindre str.. men får jeg noe som av en eller annen grunn byttes så  hadde det aldri falt meg inn å kjøpe noe til meg selv istede. var gaven til jr så skal byttet også gå til jr. tilgodelapp eller noe annet,men gaven er og blir hans..

ORIGINAL: *Anne_M*

Bytter kun i str. Vil jo at de som kjøper presangen skal få se det i bruk [:)] Kunne aldri byttet presangene i noe til meg selv, det er jo prinsesså så har fått det.

Sånn ser jeg på det og[:)]
Skjønner jo at hvis man får mye og bytter... er jo noen som får sinnsykt mye og..

Ja, jeg bytter ting.. om det feks er ting/klær jeg ikke liker.. eller ting/leker hun har.. det har jeg 0 problem med

Eg syns det er greit at folk bytter gaven, og så lenge den ikkje er personlig. Men klær og sko synes eg det er heilt greit at folk bytter.
Er jo bedre at en bytter det til noen ein liker ann at det aldri blir brukt[:)].

Bytter ting vi har mye av fra før. F.eks. får vi en body og hun har 20 i samme størrelse, ja så bytter jeg.

da han fikk 3 gåbiler så byttet jeg to av dem ja[8D]
men har ikke byttet noe annet faktisk! folk har vært generellt flinke til å kjøpe fine ting[:)]

Back
Topp