Insomnia

VeraSverige

Betatt av forumet
Får ikke sove! Har vondt i magen og delvis ryggen, voldsomt nedpress og føler jeg må på do hele tiden. Kjenner ikke regelmessige kynnere eller rier, men merker at magen blir hard iblant. Vil ikke vekke mannen, da jeg ikke vet om det bare er vondt, eller noe er på gang! Han skal jo på jobb i morgen om det ikke er fødsel på gang...

Det kom forresten litt slim før i dag, ikke så mye, men veldig slimete når jeg tørket meg i dag morges...

Er du bekymret, ring føden for å høre om de vil ha deg inn på sjekk :) jeg våkna opp natt til søndag nå med voldsomme magesmerter og hardt på høyre side. Dro til føden, og juggu var det ikke både rier og mistanke om morkakeløsning noe som ble bekreftet da hun kom ut med ks. Vil selvsagt ikke skremme, men bedre med en telefon for mye enn for lite :)

Jeg vekket mannen, vi mistenker at fødselen er igang, men det er ikke så sterke eller regelmessige rier ennå. Vi ringer sikkert snart! Takk for tips.

Er du bekymret, ring føden for å høre om de vil ha deg inn på sjekk :) jeg våkna opp natt til søndag nå med voldsomme magesmerter og hardt på høyre side. Dro til føden, og juggu var det ikke både rier og mistanke om morkakeløsning noe som ble bekreftet da hun kom ut med ks. Vil selvsagt ikke skremme, men bedre med en telefon for mye enn for lite :)
Gratulerer med baby forresten!

Ikke så mye nytt, føles som sterke kynnere, vondt i ryggen og nedpress. Sov en time på morgenkvisten. Får se hvordan det utvikler seg i løpet av dagen... Mannen blir hjemme, han har heller ikke sovet så mye...

Har en del vondt ennå, ringt til føden og skal inn til en undersøkelse, selv om jeg sikkert blir sendt hjem igjen. Kan behøve noe smertestillende for å få sove i natt, om det skal ta så lang tid.

Har en del vondt ennå, ringt til føden og skal inn til en undersøkelse, selv om jeg sikkert blir sendt hjem igjen. Kan behøve noe smertestillende for å få sove i natt, om det skal ta så lang tid.

Sender litt fødestøv over til deg :p Og håper du snart sitter md en baby i hendene :)

Ingen åpning eller ordentlige veer ennå, men myk og kort livmorhals. Fikk noen tabletter for å hjelpe å sove i natt. Blir spennende å se om det tar seg opp i morgen.

Hvordan går det nå? :)

Har sovet godt og har ingen smerter! Tror st tablettene jeg fik virker ennå. Er bare å ta det med ro utover dagen og se om det skjer noe mer.... Litt utålmodig, men det var deilig å sove og å slippe smertene! Har ikke hatt det så bra på ukesvis ;)

Godt å høre! Og godt smertene er over ;) Skjønner godt du er utålmodig altså :)

Fremdeles mindre smerter enn på lenge, og har sovet mye i dag. Kanskje virkningen av tablettene sitter i ennå? Kjenner knapt noe nedpress i bekkenet. Men ja, snart kan det gjerne skje noe. Termin i morgen!

I dag har jeg sovet og hvilt meg og har veldig lite vondt. Det er nok bare å smøre seg med tålmodighet...

Back
Topp