Insetting

Elektrikerfrue

tidligere "venterispenning"
Marsboerne
går og venter på mensen så skal jeg ringe inn til sykehuset for å få satt inn fryste egg.. Er spent og nærvøs, vet ikke helt hva jeg går til heller denne gangen.
Noen som har erfaringer de vil dele??

Er jo enklere med fryseforsøk da :) Selv om jeg har klundret litt for å få satt inn de siste gangene. Skal du bruke naturlig syklus eller Progynova? Jeg har vel vært på to ul før innsett begge gangene jeg har fått satt inn. Lykke til :)

Fryseforsøk var for meg endel enklere enn fullt forsøk. Vet ikke om du skal ha naturlig syklus eller progynova. Jeg har gjort begge deler, siden kroppen plutselig lagde egg selv, så jeg ikke rakk å starte på medisiner. Tror jeg tok progynova fra første mensdag og den skal man da gå på i 12 uker om det blir graviditet (om jeg ikke tar helt feil nå). Jeg hadde ingen bivirkninger av denne. Var til 2 ultralydkontroller på det stimulerte forsøket og fikk satt inn to fryseegg. Innsettet foregår på samme måte som ved fersk forsøk. Ved andre fryseforsøk så måtte jeg ta el-tester og når den blei positiv måtte jeg ringe inn og innsettet skulle da skje 3 dager etterpå. Om el-testen blir positiv og innsettdagen faller i helgen, blir forsøket desverre avbrutt (jeg hører til porsgrunn). Men som sagt et mye enklere forsøk, hvertfall frem til innsettingen, ventingen er jo tøff uansett. Jeg gikk på lutinus fra innsettet til testdagen. Jeg blei desverre ikke gravid og ved andre fryseforsøket overlevde ikke eggene fryseren (det skjer desverre, men ikke bruk energien din på å tenke det). Lykke til :)

Jeg skal ha naturlig syklus.. rekner med det blir noe lettere ettersom det bare er insettinge, men uansett veldig nærvepirrende.. tenker en del på hva det ikke går, hva om jeg bruker opp alle eggene på frys å må starte helt på nytt..

å foresten, kan det hende eggene ikke overlever frysinga?? det har jeg faktisk ikke tenkt på.. wææ..

håper det er sterke egg da som tåler litt kulde :)

hører til sant olav avbryter dem også hvis det havner på helg??

jeg skal også sette inn to fryseegg på tirsdag! det er mine eneste egg og jeg orker ikke nye uttak så dette bør bare gå bra! ja skummelt me tanke på om de ikke klarer seg i tininga....lykke til iallefal!

I Porsgrunn sier de ca70% av fryseeggene overlever. Har tint tre og alle har klart seg så langt

malinbf : krysser fingre og tær for deg..

oi70% e jo ganske bra! jeg reiser til haugesund men d bør jo ikke ha noeå si! nå blei jeg veldig mye mer optimistisk:) jo tusen takk! de ringer mg på mandag og sier om de har klart seg:)

ååååå, så spennende malinbf, venter spent på å høre hvordan det går..

sender masse positive tanker til deg :smiley-angelic001

forsøket mitt ble utsatt til februar, men da håper vi å få det til :)

Så bra , lykke til med innsett !!!

TVI TVI! Krysser fingre og tær!

tusen takk:) ble ett egg som ble satt inn:) det andre utviklet seg ikke:( men nå er vi hjemme å jeg ruger som bare d! testdag 20januar:)

ååå, så spennende.. er så spent på dine vegne :)

RUG RUG RUG :)

Gratulere , håper du står med en positiv test i hånda 20 jan

Back
Topp