Insetting etter ul

tante82/MAx6

Glad i forumet
hvor lenge etter ul setter de vanligvis inn embryode ved insetting av frys??Skal på ul 7/12.2010 så er så spent på ca når vi skal sette inn.

Tror det er ca fire dager etter[:)]
Jeg var på UL på en mandag,og skulle sette inn på fredagen(men ingen av eggene klarte seg,så det ble ikke)

ORIGINAL: ..Lykke..

Jeg var på UL på en mandag,og skulle sette inn på fredagen(men ingen av eggene klarte seg,så det ble ikke)

Huff da[:(] trist og høre. Hadde de noe forklaring på hvorfor de ikke klarte seg?

jeg var på ul for fryseforsøk i går og skal ha innsett på tirsdag om egget tåler å bli tina.

forstod det slik på legen jeg var hos at man i allefall skal ta der progesteron preparatet (jeg skal ha cyklogest) i minst 2 dager før innsett.

ORIGINAL: Solstranda

jeg var på ul for fryseforsøk i går og skal ha innsett på tirsdag om egget tåler å bli tina.

forstod det slik på legen jeg var hos at man i allefall skal ta der progesteron preparatet (jeg skal ha cyklogest) i minst 2 dager før innsett.

Oi,hvor spennende da[:)] er spent jeg og på om mine ev tåler opptiningen,men hvorfor er det noen som ikke tåler opptiningen?

aner ikke, for de fryser jo bare de som er av bra kvalitet men man leser jo til stadighet om egg som ikke tåler det...så vet rett og slett ikke hvorfor det skjer, men det kan tydligvis skje. st.olavs skulle ringe meg mandag om hvordan det gikk med egget. så blir spennende!!
men jeg har også tenkt det at er det et egg som tåler både nedfrysing, og opptining prsessen og alt det der så er jo sikkert det et veldig bra egg med gode forutsetninger (men det siste er jo bare min egen tanke da)

ORIGINAL: tante82/MAx6

ORIGINAL: ..Lykke..

Huff da[:(] trist og høre. Hadde de noe forklaring på hvorfor de ikke klarte seg?

Nei,fikk bare beskjed om at de ikke klarte opp tininga[&o]

Lykke til,krysser fingrene for dere[:)][:)]

det ene egget (som de tok opp først) det hadde fryse skader på alle "blærene" syns jeg hun kalla det, så det er vel det som gjør at de ikke klarer seg da sansynligvis, og eller at de ikke fortsetter å dele seg etter de har blitt tina.

Kanskje rundt 18 dager etterpå.. tar laaaaaaaang tid på meg.

Back
Topp