Insett dag 4 erfaring?

Søskenprøveren

Glad i forumet
Assistert-jentene
Erfaring med inset dag 4?
Jeg skal ha det denne runden fordi hausken skal bort i morgen. Bare satt inn dag 2 og 3 før . Fikk ut 13 egg mandag, 12 befruktet, 7 med videre i dag. To perfekte i dag. Er så redd for at de faller fra.
 
Jeg ble gravid på 4-dagers embryo. På dag 4 så ser man godt hvilken vei utvikling går og det er like greit som å sette inn på dag 5. Har det overlevd til dag 4 så er det sterkt og gir god sjanse for å lykkes. ❤️
 
Jeg ble gravid på 4-dagers embryo. På dag 4 så ser man godt hvilken vei utvikling går og det er like greit som å sette inn på dag 5. Har det overlevd til dag 4 så er det sterkt og gir god sjanse for å lykkes. ❤️
Så bra. Håper bare de overlever til i morgen da. nervepirrende. Men alt så flott ut før i dag så håper det holder til i morgen og insett.
Hadde ett perfekt uten fragmenter 8 cells, 3 på 7 celler og ett på 6 celler.

Planen er å sette inn to.
 
satt inn to flott embryo, det ene var blitt ett morula allerede så det hadde blitt blastocyt i morgen. Det andre var 12 -14 celler tror jeg hun sa. De følger også to til i morgen , men hadde ikke helt troa på de. Men så lenge de utvikla seg enda ville de se til i morgen.
 
Back
Topp