inseminering 6. desember

joker84

Flørter med forumet
da har jeg hatt inseminering igjen da...
er fortsatt spent på hvordan det har gått denne gangen, men har liksom ikke så store forhåpninger lenger...[8|]

Men plutselig så har jeg begynt å gå betydelig mye oftere på do... så i et øyeblikk tenker je jo selvfølgelig om dette kan være et tidlig tegn på at jeg er gravid...[:)]
Vi har funnet ut at om jeg ikke er gravid så skal vi ha en skikkelig julefest 3. juledag så da har jeg uansett noe å glede meg til da...

Også tenkte jeg det at siden vi skal ta test den 21.12 så rekker vi jo å få svar før jul og alle har fulgt nøye med på insemineringene våre så det går ikke an å skjule det om jeg skulle være gravid så da tenkte vi at vi kunne gjøre noe spesielt om vi blei gravide...
noe sånt som bilde av testen med beskjed til familie at gratulerer du skal bli bestemor igjen f. eks... eller at dattra vår på 3 år (snart 4) kan ta på seg ei t- skjorte der det står jeg skal bli storesøster, eller at ho får si det eller noe...[:)][:)]

Er det noen som har noen gode forslag her, eller historier fra hvordan dere gjorde det?

takk for det :D
forstår godt at dere venter, tenkte jo på det jeg og men ho får nok vite det uansett, og har allerede sagt vi skal kjøpe baby til magen til mamma :)

Håper det går bra for deg da!

Så spennende!

Håper testen lyser positivt mot deg[:)]

Lykke lykke til[:D] Håper den blir positiv[:D]
Som AnneL tror jeg vi også venter til 4 januar. Men er ikke sikker. Jeg er ikke i særlig god form for tiden, kvalm, trett og hormonell til tusen.
Så jeg sliter med dårlig sanvittighet ovenfor henne, for jeg blir altfor fort sinna...[&:][:'(]

kjenner til den hormonelle greia jeg og...
merka godt medisinene kan du si så det har nok desverre gått litt utover ho tøtta mi og, men prøver å roe meg ned... er jo ikke lett...

Back
Topp