Insektsnett

Merri24

Gift med forumet
Jeg har ikke insektsnett til den nye vogna mi, men lurer på om jeg egentlig trenger det? Kommer dere til å bruke det i sommer?

ja. absolutt. tenk hvis dem ligger og sover søtt og det kommer en veps inn i vogna og stikker dem[:o] iiik! har litt småangst for veps så nett blir brukt her ja[:)]

Har ikke det jeg heller, tror bare jeg bruker ett helseteppe over om han sover i vognen![;)]

Jeg bruker også hele tiden.. Hun sover ute hele tide, og i vinter blei den brukt som en trygghet mot katter [;)]

ORIGINAL: [Fairy]

ja, bruker det hver gang han sover ute og kommer til å gjøre det i sommer og![:)][:)]

ORIGINAL: 3xS

ja. absolutt. tenk hvis dem ligger og sover søtt og det kommer en veps inn i vogna og stikker dem[:o] iiik! har litt småangst for veps så nett blir brukt her ja[:)]

Jess...slik er det her også![:o]

Ja, kommer til å bruke det. Mye bedre å sove uten fare for å få insekter i munnen. [:D]

jeg har, og bruker det ofte om sommeren. ser ikke noe grunn til å ikke ha det siden det ikke koster så mye, og ikke er noe stress å ha på[;)]
heller det enn at han skal bli stukket[:)]

Vi har også, har brukt d i vinter også,tenker også på slike katter som kan hoppe opp i vogna.
En vet aldri.. Å bruker det spes nå i sommer.
Av og til når jeg triller også i gater der jeg vet det er mye blomster,mat å det er masse vepser,humler osv.
 Er selv LIVREDD for veps,humler,bier osv.. Blir helt hysterisk,så hvis det kommer noe inn i vogna sliter jeg selv.. Men en gjør jo seff. alt for ungene sine..

Tenker også det er greit å ha netting når de står i carport,terrasse ol på dagtid,
har ikke alltid 24timers tilsyn...

Back
Topp