Inositol

Anyanka88

Betatt av forumet
Himmelbarn
✨Juniverse 2026✨
Hei, er det noen som har begynt å bruke inositol og som har hatt god effekt av det?
Fikk anbefalt det av ei annen og ho ble gravid på andre mnd! :shy:

Hei, er det noen som har begynt å bruke inositol og som har hatt god effekt av det?
Fikk anbefalt det av ei annen og ho ble gravid på andre mnd! :shy:
Jeg brukte det en stund og fikk god effekt i form av mye kortere sykluser! Hadde alt fra 47-150 dager. Etter at jeg startet med inositol var syklusene på 28-46 dager. Ikke blitt gravid, men skal snart igang med icsi-forsøk. (Har to barn fra før som også er icsi-barn, men det var før jeg hørte om inositol). Har sluttet med inositol fordi jeg ikke har fått tak i det på samme sted som jeg har brukt å kjøpe det, og nå var forrige syklus på 62 dager..

Jeg brukte det en stund og fikk god effekt i form av mye kortere sykluser! Hadde alt fra 47-150 dager. Etter at jeg startet med inositol var syklusene på 28-46 dager. Ikke blitt gravid, men skal snart igang med icsi-forsøk. (Har to barn fra før som også er icsi-barn, men det var før jeg hørte om inositol). Har sluttet med inositol fordi jeg ikke har fått tak i det på samme sted som jeg har brukt å kjøpe det, og nå var forrige syklus på 62 dager..
Hva er icsi?
Fikk merkelig nok en super lang syklus etter at eg begynte på det!

Hva er icsi?
Fikk merkelig nok en super lang syklus etter at eg begynte på det!
Icsi er en form for prøverør. Mikroinjeksjon, hvor den beste sædcellen blir valgt ut og sprøytet rett inn i egget, istedenfor at sædcellen skal finne veien selv.

Hmm, det var jo litt merkelig, men kanskje det går seg tio etter noen sykluser?

Jeg tok trippel dose maca-rot og inositol for å få tilbake eggløsning etter fødsel. Ble gravid på første måned

Back
Topp