Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte det en stund og fikk god effekt i form av mye kortere sykluser! Hadde alt fra 47-150 dager. Etter at jeg startet med inositol var syklusene på 28-46 dager. Ikke blitt gravid, men skal snart igang med icsi-forsøk. (Har to barn fra før som også er icsi-barn, men det var før jeg hørte om inositol). Har sluttet med inositol fordi jeg ikke har fått tak i det på samme sted som jeg har brukt å kjøpe det, og nå var forrige syklus på 62 dager..Hei, er det noen som har begynt å bruke inositol og som har hatt god effekt av det?
Fikk anbefalt det av ei annen og ho ble gravid på andre mnd!![]()
Hva er icsi?Jeg brukte det en stund og fikk god effekt i form av mye kortere sykluser! Hadde alt fra 47-150 dager. Etter at jeg startet med inositol var syklusene på 28-46 dager. Ikke blitt gravid, men skal snart igang med icsi-forsøk. (Har to barn fra før som også er icsi-barn, men det var før jeg hørte om inositol). Har sluttet med inositol fordi jeg ikke har fått tak i det på samme sted som jeg har brukt å kjøpe det, og nå var forrige syklus på 62 dager..
Icsi er en form for prøverør. Mikroinjeksjon, hvor den beste sædcellen blir valgt ut og sprøytet rett inn i egget, istedenfor at sædcellen skal finne veien selv.Hva er icsi?
Fikk merkelig nok en super lang syklus etter at eg begynte på det!