Innvendig Ultralyd

Shakira

Forelsket i forumet
I går skulle jeg egentlig på oul, men i stede måtte jeg til sykehuset for å ta innvendig ul. Da jordmor ville ha en ekstra sjekk på meg da jeg har noen plager.

Alt så bra ut,men morkaken lå alt for langt ned. Så det måtte følges med framover. Får håp den trekker seg mer oppover når livmoren vokser å d.... så jeg slipper ks.
Måtte ta livet me ro og er sykemeldt. Noe jeg egntlig ikke har lyst til da jeg ikke er skapt for å ta d med ro :P
Men må bare høre på anbefalingene å tenke på meg selv og barnet. Vil ikke risikere at jeg får noe blødninger å slikt...

Vi fikk vite kjønnet da:) Gynekologen sa det ble jente ,så kom det en jordmor inn å tok ul på meg,å ville prøve ut 3d. Hun sa også at hun så jente:)
Neste uke skal jeg på oul, så jeg er spent hva jordmoren her sier :)
Jeg syns jeg så selv de tre strekene,men tørr enda ikke å tro på d for neste ul :)

Er nå i uke 18+4:) Å kjenner masse liv:) Aktiv litn bebis:)

Jeg har også morkake som dekker åpningen, men har ikke blitt sykemeldt. Skal på ny ultralyd om 2 måneder. Synes dette er så rart at leger praktiserer så ulikt. Jeg har hatt problemer i svangerskap tidligere og ønsker selvsagt ikke å risikere noe..

Så bra at alt var fint. :)
Med første lå morkaken litt langt nede, men den beveget seg fint oppover etterhvert. Håper det blir slik med deg også. :)

Gratulerer så mye med en jente! :-)
Godt at hun hadde det bra inne i magen din!

Morkaken min er foran, men ikke foranliggende.
Er det ikke sånn at den da bruker å flytte seg oppover, utover i svangerskapet?
Det er godt at du får oppfølging da, Håper morkaken flytter seg for deg. :-)

Gratulerer så mye med en jente! :)
Godt at hun hadde det bra inne i magen din!

Morkaken min er foran, men ikke foranliggende.
Er det ikke sånn at den da bruker å flytte seg oppover, utover i svangerskapet?
Det er godt at du får oppfølging da, Håper morkaken flytter seg for deg. :)

Takk for d :) Gleder meg til ny ul om torsdagen :) :)
Som regel trekker den seg oppover når livmoren blir større. Så vi får håpe den trekker seg oppover.
Men gynekologen sa bare den lå for langt ned, og at dette måtte følges med. Og skulle vidresende beskjed til føden der jeg hører til. Så jeg får høre mer på torsdag da.
Men siden jeg har litt smerter i underlivet og kynnere så fikk jeg beskjed om å sykemelde meg å ta d helt med ro. Når de sier det så må jeg vel bare gjøre som de sier.

Back
Topp