Innvendig ultralyd

Jeg barberer meg noen dager før så det blir sånn akkurat passe [8D] Blir så flau når jeg er på sånt [8D]

Bruker baksiden av maskinen til gubben

Av litt praktiske årsaker så kan det være greit å stusse litt hvis man skal ha tidlig ul. Jeg hadde ikke tatt det på en stund og hadde utvendig ul i uke 6, da sa jm at det blir forstyrrelser fra hårene og vanskeligere å finne...

Ellers så pleier jeg å fjerne fordi jeg ikke liker å ha noe der... [8D]

ORIGINAL: Maanestråle

Av litt praktiske årsaker så kan det være greit å stusse litt hvis man skal ha tidlig ul. Jeg hadde ikke tatt det på en stund og hadde utvendig ul i uke 6, da sa jm at det blir forstyrrelser fra hårene og vanskeligere å finne...

Ellers så pleier jeg å fjerne fordi jeg ikke liker å ha noe der... [8D]

Hehe takk for tipset..greit å vite [:D]

Og til resten av jentene, tusen takk for flotte svar, hvis det går an å bruke det ordet.

gjør ikke noe før jeg skal til g.u nei. Har opplevd mye mer problemer iforhold til uvi - derfor stusser jeg bare i sommertider,
ellers lar jeg være :) Tror de på g.u har sett og opplevd det meste...

Så lenge man kommer ren med nyskiftet truse så får det holde [8D]

ORIGINAL: Alvani

gjør ikke noe før jeg skal til g.u nei. Har opplevd mye mer problemer iforhold til uvi - derfor stusser jeg bare i sommertider,
ellers lar jeg være :) Tror de på g.u har sett og opplevd det meste...

Så lenge man kommer ren med nyskiftet truse så får det holde [8D]

Haha de har nok opplevd at folk har kommet med skitne truser også, selv om det ikke er det beste synet, eller lukten for den sakt skyld [:'(]

Jeg har helt hetta i forhold til slike ting og må barbere meg! VEt jo at de har sett mye fra før men takler hele seansen dårlig i utgangspunktet så må være hårfri [8D]

Var litt mindre nøye under fødsel kan jeg huske, men fikk stussa litt da og med god hjem fra mannen [8D]

ORIGINAL: *Emma08*

pleier å barbere meg noen dager før jeg har time, vil ikke sitte helt klissnaken der nede[:)]

Sign[;)]

Back
Topp