Innvendig ul

jabbadabbaduuu!

Elsker forumet
Siden jeg er en person som lurer og funderer mye, så lurer jeg på hvor grensa går før en ikke kan se et foster ved innvendig ul??[8|] Eller kan en se forsteret ved innvendig ul hele svangerskapet?  

Eller kan en gå glipp av en graviditet ved innvendig ul? Dersom en bare skal ha en vanlig gyn. f.eks?[8|]
[:D][:D]

Man kan vel det hele svangerskapet, men man ser sikkert ikke alt like godt med invendig ul.

ORIGINAL: Kranglefanten

Man kan vel det hele svangerskapet, men man ser sikkert ikke alt like godt med invendig ul.

Ja,men ser en liksom bare hodet eller føtter da liksom? Når en begynner og bli litt på vei? Er så nysgjerrig jeg vettu[:D]

Så dersom en har innvendig ul når en f.eks er 20 uker på vei så ser en babyen med en gang?[8D]

*hihi* 

ORIGINAL: Bdancer

kan se det hele svangerskapet, men du ser jo ikke hele babyen da... ser vel kun toppen av hodet på slutten[8D]

Hmmm... Ja, sier seg vel nesten selv.. [:)]

ORIGINAL: Fragglen Vips

Så dersom en har innvendig ul når en f.eks er 20 uker på vei så ser en babyen med en gang?[8D]

*hihi* 

jeg hadde innvendig ul da jeg var 32 uker på vei,kan ikke si at vi så så mye hehe

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

*hihi* 

jeg hadde innvendig ul da jeg var 32 uker på vei,kan ikke si at vi så så mye hehe

Hva "så" du liksom da?[:D]

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

*hihi* 

Hva "så" du liksom da?[:D]

det var jo i svart/hvitt da så så bare noe svart på skjermen som beveget seg hehe

Back
Topp