innvendig ul??

Lille_i_M@gen

Glad i forumet
vart inne hos legen nå nydlig med vondt i buken. d har jeg hatt siden forrige uke og gikk på pencilin mot unrinveiinnfeksjon i noen dager, men d gir seg ikke, og skal på haste undersøkelser med ul i morgen, og vet ennå ikke om d er innvendig ul, men legen nevnte d i så fall..
har aldri  vært på sånne ul enn vanlig ul, så hvordan er d og er d noe å gruer seg til?
liker ikke at dem peller der inne[:'(][:'(][:'(]
men gleder meg til å se lille nurket <3

innvedig ul er d samme som en dildo [:D] ikke vondt syns jeg da![:D] har hatt 2 innvendig ul en gang da jeg hadde SA on nå når jeg va gravid med forje[:D] helt ok å ingen ting å grue seg til[:D]

Jeg lurer litt på det samme. Skal også på innvendig UL nå på torsdag, og lurer litt på hvordan det er... Håper noen vet [:)]

Ok, da har jeg fått et svar!  [:)]Som en dildo??? Uff da.. Hvor stor er den der dingsen da? Høres høyst ubehagelig ut.. Menmen, vi får se nurket da, så det er nok det viktigste! [:D]

Periode jeg tok det ca. 2 ganger i uka, nå er det annenhver uke eller 1 gang i uka.
INGENTING og grue seg til det gjør ikke vondt. tynn "dildo"

Jeg hadde ekstremt store eggstokker så når de rørte rundt inni der for å kikke hvordan det sto til og for å måle eggstokkene gjorde det litt vondt. Men skal nesten ikke merkes til vanelig.

Også er det helt vannvittig deilig og se det lille som gjemmer seg inni der [:)]

Blir så bra så[;)]

Hehe.. Dildo høres kanskje litt stort ut men innvendig UL var ikke noe problem i det hele tatt spør du meg. For UL dildoen er bare en liten spak med et lite kulehode som ikke skal kjennes dersom man ikke har store plager som kricam feks.

Det er bare å glede seg til heldiggris;) Er så koselig (og rart!!! syns jeg da) å se at det er liv der en liten huleboer der inne. Alt blir plutselig så mye mer virkelig.

Hilsen en som jobber med å ikke bruke 1000spenn bare for å se den lille spiren denne gangen og....... ;)

dildo ja, hehe høres litt skummelt ut for meg[8D][8D][8D]
gleder meg veldig, og d trur jeg ikke at jeg må betaler for siden d går igjennom graviditet plager etc...??
syns litt synd på sambo da, han kan ikke forlater arbeidsplassen sin pga. ferie etc. så her må jeg dra alene og svigermor skal passer på lille snuppa.
gruer meg til å få dildo inni der *tihi*[8D]

jeg fikk det en gang med forrige,
var absolutt IKKE vondt og heller ikke noe ubehagelig..
de roter litt da.. men det er ikke noe skarpe kanter eller no.
å de titter ikke ned der..de titter på sjermen..
[;)]

ja det er rett å slett som en dildo..[8D]

Back
Topp