innvendig grafsing!

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
det kjennes ut som babyen min tar grepatak i livmortappen min fra innsiden og røsker og grafser..!
Vil si det er rimelig ubehagelig, om ikke jeg rett og slett kan innrømme at det er på grensa til vondt...! Noen som har hatt noe lignende?
Jeg har selvfølgelig ikke prøvd å kjenne på livmortappen siden jeg var prøver, og kommer heller ikke til på gjøre det..

ORIGINAL: WishMeLuck

det kjennes ut som babyen min tar grepatak i livmortappen min fra innsiden og røsker og grafser..!
Vil si det er rimelig ubehagelig, om ikke jeg rett og slett kan innrømme at det er på grensa til vondt...! Noen som har hatt noe lignende?
Jeg har selvfølgelig ikke prøvd å kjenne på livmortappen siden jeg var prøver, og kommer heller ikke til på gjøre det..

Ja har begynt og få det i det siste vet ikke hva hun driver med, men noen ganger så får jeg sinnsykt vondt for hun tar tak/sparker i et eller annet.. [8D]

Ja, er sikkert masse moro i å leke med innvollene våres[&:]
Er plutselig vondt her og, stikker en del....

Og for å ikke snakke om å dytta rumpa si oppe i mamma`s ribben [:'(] hadde så sykt vondt i dem i går at jeg ikke fikk sove.. Uansett hvilken stilling jeg lå i så var det vondt..

ORIGINAL: atene

Og for å ikke snakke om å dytta rumpa si oppe i mamma`s ribben [:'(] hadde så sykt vondt i dem i går at jeg ikke fikk sove.. Uansett hvilken stilling jeg lå i så var det vondt..

HELST midt mellom ribbeina der det er ikke så god plass i utgangspunktet..

nei då skal lille krapylet få leke med blæren i stedenfor.. er ikke fult så vondt og må heller "bare" på do etterpå..

ORIGINAL: turteldue

HELST midt mellom ribbeina der det er ikke så god plass i utgangspunktet..

nei då skal lille krapylet få leke med blæren i stedenfor.. er ikke fult så vondt og må heller "bare" på do etterpå..

Haha ikke sant.. [:D]

ORIGINAL: jealie28

Ja, er sikkert masse moro i å leke med innvollene våres[&:]
Er plutselig vondt her og, stikker en del....

Den stikkinga har jeg fått nå også...

Ah, dette problemet har jeg også, han borrer liksom rompa opp i høyre ribbein og jeg prøver å dytte han unna [8D] Akkurat som det hjelper [8D]

Back
Topp