Oi en hel mnd å ja:/ skjønner det er litt kjipt, MEN hjerte slo jo 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var voldsomt. Trodde du i utgangspunktet at du hadde fått positiv test veldig sent da ellerDa fikk man endelig sett det lille hjertet slåGud for en herlig følelse
men ble satt tilbake en hel måned da, trodde jeg var 11+1, men hadde nok ikke kommet lengre en 7+6....:/
Ble innvendig, prøvde ikke utvendig en gang, selv om utgangspunktet var 11 uker.
Nå er det bare å telle ned til ny ultralyd 8.juli![]()
På grunn av tull med syklus å usikker siste menstruasjon så ble det så stor forskjell...
Er nemlig en veldig uplanlagt graviditetminipillen som ikke har gjort jobben sin
Men er veldig ønsket nå fordi da![]()
Såg forresten at du er fra nord Trøndelag. Var d privat ul du var på? Isåfall hvor?
Ikke privat denne gangen nei, ble henvist nettopp på grunn av at det var så usikkert hvor langt jeg hadde kommet
Men neste nå 8.juli blir privat, da har jeg bestilt hos ultraportalen i Trondheim![]()
Hehe, sånn jaOki, er på ultraportalen vi skal imorgen så tenkte kanskje du kunne sladre om hvordan d var der osvHehe
Hehe, sånn ja
Men da kan jo du heller sladre litt til meg etter du har vært der i morgen
Masse lykke til i morgen!![]()
Samme her, utrolig koselig jordmor! Her koster ultralyden 600kr, men hadde vært verdt det uansett om det kostet 1000kr også!Veldig trivelig dame vi var til og kjempegreit oppleggverdt penga for vår del
![]()
Så braVeldig trivelig dame vi var til og kjempegreit oppleggverdt penga for vår del
![]()