Innvendig eller utvendig ultralyd??

Oi en hel mnd å ja:/ skjønner det er litt kjipt, MEN hjerte slo jo :D

Da fikk man endelig sett det lille hjertet slå:love7 Gud for en herlig følelse:D men ble satt tilbake en hel måned da, trodde jeg var 11+1, men hadde nok ikke kommet lengre en 7+6....:/
Ble innvendig, prøvde ikke utvendig en gang, selv om utgangspunktet var 11 uker.
Nå er det bare å telle ned til ny ultralyd 8.juli:Heartred:D
Oi, det var voldsomt. Trodde du i utgangspunktet at du hadde fått positiv test veldig sent da eller:)?

På grunn av tull med syklus å usikker siste menstruasjon så ble det så stor forskjell...
Er nemlig en veldig uplanlagt graviditet;) minipillen som ikke har gjort jobben sin:p
Men er veldig ønsket nå fordi da:Heartred

På grunn av tull med syklus å usikker siste menstruasjon så ble det så stor forskjell...
Er nemlig en veldig uplanlagt graviditet;) minipillen som ikke har gjort jobben sin:p
Men er veldig ønsket nå fordi da:Heartred

Såg forresten at du er fra nord Trøndelag. Var d privat ul du var på? Isåfall hvor :)?

Såg forresten at du er fra nord Trøndelag. Var d privat ul du var på? Isåfall hvor :)?

Ikke privat denne gangen nei, ble henvist nettopp på grunn av at det var så usikkert hvor langt jeg hadde kommet:)
Men neste nå 8.juli blir privat, da har jeg bestilt hos ultraportalen i Trondheim :)

Ikke privat denne gangen nei, ble henvist nettopp på grunn av at det var så usikkert hvor langt jeg hadde kommet:)
Men neste nå 8.juli blir privat, da har jeg bestilt hos ultraportalen i Trondheim :)

Oki, er på ultraportalen vi skal imorgen så tenkte kanskje du kunne sladre om hvordan d var der osv :p Hehe

Veldig trivelig dame vi var til og kjempegreit opplegg :) verdt penga for vår del :)

Back
Topp